) er aan geloven.. ik wilde sneeuwfoto's. De twee oudjes heb ik echt naar buiten moeten dwingen
, maar de twee jonkies vonden het heeeerlijk! De foto's zijn gemaakt met een HTK-cameraatje en ik moest ze allemaal oplichten, de kwaliteit is dus bagger, maar toch zitten er erg leuke plaatjes tussen!Panini is de zwart/witte kater van 16 jaar, is inderdaad veel te zwaar maar is moeilijk om het gewicht er af te krijgen. Zijn oogjes zijn inderdaad een beetje viezig, dit maak ik eén keer per dag schoon en is zo goed onder controle te houden
. Jammer dat ik daar pas na de foto's aan dacht.Whitey is de wit(/gele
) kater van 16 jaar, broertje van panini. Whitey is een beetje aan het dementeren
maar heeft nog dagelijks zijn gekke 5 minuutjes
zolang hij nog af en toe actief is, goed mobiel en niet (te erg) incontinent is vinden wij het helemaal goed 
Mellow is de rode kater van (ongeveer) 3,5 jaar.
Yippie is onze kleine bruin-cyperse poes van een maandje of 10. Voor de oplettende kijker, Yippie heeft inderdaad een geschoren plekje op haar ene voorpoot. Daar heeft ze een bijtwond, de DA heeft het geschoren en het zag er allemaal goed uit
. Ze heeft hiervoor antibiotica en metacam gehad, het gaat nu weer helemaal goed, het haar moet alleen nog aangroeien.Enjoy!

1.

2.

3. "Kom ouwe, gaan we spelen!"

4. "Kom nou!"

5. "Nog steeds niet...?!"

6. Dan maar op avontuur..

7. "Kom maar kleine.. ik wil wel spelen!"

8. "Bring it on, big boy!"

9. "Ik heb niks gezegd..
"
10. "
Wat zit daar?!