Hier is Bentley weer eens!
En oke, ik moet toegeven, ik ben niet echt een pup meer met mijn 20 maanden. Toch voel ik me soms nog wel zo hoor

Ik ben van alle markten thuis, al zeg ik het zelf. Zo liep ik een paar weken geleden nog bloedserieus mee op een hondenshow! Een lange en drukke dag was dat, met veeeeeeel andere hondjes
Ik heb me even van mijn goede kant laten zien en voor de verandering eens een keer volwassen gedragen. Zo kreeg ik een nette "zeer goed" van de keurmeester
eindelijk iemand die er verstand van heeft en me naar mijn kwaliteiten weet te beoordelen! Kijk, hier word ik net even in positie gezet:
Maar toen ik deze week ineens wakker werd in een witte wereld, kwam de pup in mij weer helemaal naar boven
Je kunt zo leuk spelen in dat witte spul! Zo maakte ik het mijn vrouwtje overigens wel een beetje lastig om een foto te schieten, maar ik kon het gewoon niet laten om eens lekker in dat witte spul te duiken. 

Tja, en dan kom je er zo uit te zien:

Nog even een close-up van mijn lekkere sneeuwsnoetje
Staat me ook wel toch!?
Helaas mocht ik niet van de riem af
Het vrouwtje zegt dat ik last heb van mijn hormonen en ze is bang dat ik op mannenjacht ga en een knappe reu aan de haak sla
Zelfs toen ik mijn allerliefste blik opzette, trapte ze er niet in....
Oh kijk! daar komt net een knappe reu aan in de verte

Echt niet vrouwtje?? Please, gun mij nou ook een keer een pleziertje

Helaas, vrouwtje liet me echt niet van de riem... flauw hoor! Maar goed, ik heb besloten om me maar in te schrijven op een dating-site, wie weet komt er zo een leuke man op mijn pad

Dag lieve bokkers, bedankt voor het lezen,
Pootje van Bentley!

zo kun je een heel gesprek met haar voeren hoor, dat koppie blijft maar van links naar rechts gaan