Meet Rex:

Normaal gesproken zitten wij op de bank en ligt Rex op het vloerkleed, maar stiekem was hij op de bank geklommen en dat leverde een mooi plaatje op.

Toen Rex net bij ons was, lekker in de schaduw van de carport spelen met een touwballetje
.
Nog lekker puppy, spelen in het gras

Op de puppycursus samen met mij, gefocust! En niet alleen hij!

Net heb ik samen met rex lekker even in de tuin gespeeld. Rex vind de sneeuw heerlijk, wel een beetje apart, maar geweldig! Helaas konden we niet de hele middag buiten blijven omdat hij de sneeuw opeet uit enthousiasme, en ondanks meerdere keren 'uhhh' doet hij het soms alsnog. Dan gaan we maar gewoon weer naar binnen, gaan we straks weer naar buiten als de voorraad weer is aangevuld! Het sneeuwt hier namelijk de hele dag al, heerlijk! Maar wel
. De foto's zijn niet allemaal even mooi, dat krijg je met iPhone kwaliteit, maar ik ben er heel erg blij mee en dat is wat telt, toch? 

I can see them, I MUST play with them!
Wij hebben 2 konijnen in een enorme ren buiten staan, en het eerste ding wat Rex doet als we in de tuin gaan is er keihard op af rennen, waarna de konijnen flink stampend in hun hokken kruipen of zelfs over de ren springen. En die arme hond maar willen spelen
.
Heh?! Wat doen ze nu? Waarom rennen ze voor me weg?

Baas, ik wil het even over serieuze zaken hebben...
Nee toch niet, SNEEEEUW!

Nee ik wil niet naar je kijken! NEE! Ik protesteer! Ik doe gewoon lekker mijn ogen dicht!

Wat zou er gebeuren als ik die sneeuwvlok nou aanraak met mijn neus?

I'm dreaming of a white January!
Ook honden kunnen een sneeuwtoet hebben, of nouja, sneeuw-snorharen
.
Ik wens dat het iedere dag sneeuwt!
Bedankt voor het kijken, laat zeker een reactie achter!
. Goldens zijn idd heerlijk, ik ben ook opgegroeid met een golden hiervoor, en het zijn gewoon echt hele lieve honden, maar dat ligt natuurlijk sowieso aan de opvoeding, omdat ik ook een golden kende die ook ontzettend lief was, maar die mishandeld was door zijn vroegere baasjes, zoiets had ik nog nooit meegemaakt!
Vind Golden retrievers echt het ras waarvan de pups het schattigst zijn