2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Nou ja, m'n vriend zn aquarium
O.a. 2 meervallen, 2 ruitenwassers, watersalamander, guppy's, en weetikveel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

O.a. 2 meervallen, 2 ruitenwassers, watersalamander, guppy's, en weetikveel
. De inrichting is totaal niet mijn smaak. Volgens mij zijn de guppen die jij noemt tetra's? enniee schreef:Jeetje, wat super mooi!Die 2de foto doet me aan een haai denken, maar die heb je er vast niet in
Maar is eigenlijk een katvis. In de vrije natuur zou ie groter dan 2 meter worden
De naam blauwe haai hebben ze trouwens gekregen omdat ze alles verslinder wat in hun bek past
Vandaar dat het aantal guppy's drastisch is gedaald
.
? _Tara_ schreef:Als je de zwarte vis met de rode staart bedoelt, dat is een Labeo Bicolor.
Die 'haai' zou echt verboden moeten worden om te verkopen. Die groeit op een gegeven moment echt je bak uit namelijk...
_Tara_ schreef:@ San87: Ah ok, sorry. Dat is een Pangasius hypophthalmus (heb ik ook maar na googlen gevonden). Een clownbotia zie ik zo snel niet...
. Ik ga even googlen.
! En dan zijn het ook nog eens bijna zo goed als blinde scholenvissen, erg actieve zwemmers en totaal ongeschikt voor een aquarium... Lekker dan
. b485 schreef:De salamander is een pachytriton labiatus. Dit is een koud watersoort. En eet graag vissen.
Niet ideaal in deze bak.
Daar zat ie ook in een warmwateraquarium ...

_San87_ schreef:_Tara_ schreef:@ San87: Ah ok, sorry. Dat is een Pangasius hypophthalmus (heb ik ook maar na googlen gevonden). Een clownbotia zie ik zo snel niet...
Derde foto, de wat meer gelige vis. Ik ga even googlen.

JunkDeLuxe schreef:b485 schreef:De salamander is een pachytriton labiatus. Dit is een koud watersoort. En eet graag vissen.
Niet ideaal in deze bak.
De verkoper zei nochtans het tegenovergesteldeDaar zat ie ook in een warmwateraquarium ...
Heeft ons gelukkig wel gewaarschuwd ivm het ontsnappen, hij is er nog nooit uit geraakt