Maar mijn katten zijn toch echt wel een slag erger 
Mijn poes Puk die slaapt bij mij, ze kan niet savonds bij haar broertje in een kamer blijven want dat word vechten. En ik houd natuurlijk ook van haar aanwezigheid
Alleen is ze soms iets té aanwezig in de nacht
om 4 uur word ik meestal weer wakker gemaakt. Gaat ze dingen van bureau of krabpaal (liggen DVD's op) af gooien en gaat ze haar (stenen) voerbak door de hele slaapkamer (over pakket) schuiven
wat een lawaai dat maakt zeg... Als dat niet werkt gaat ze flessen water (1,5 liter flessen) omgooien (wel dop er op hoor
) en mij flinke kopstoten uitdelen ala aanloop nemen en hup, kop tegen mijn gezicht aan
en als dat niet werkt gaat ze met haar natte neus tegen mijn gezicht (ook daar neemt ze een aanloop voor
) en dit blijft ze doen tot 6 uur, want dan geef ik haar altijd eten
Soms lukt het om door te slapen en dan word ik wakker in een ravage, maar andere keren...
Als mevrouw eenmaal haar eten heeft gehad is ze de gezelligheid zelfde en gaat ze zo tegen mijn hooft aanliggen, pootjes vaak over mijn schouder, natuurlijk nageltjes in en uit en hard spinnen in mijn oor
En dan is het nog steeds 06:15
Al met al houd ze me vaak flink bezig in de nacht, maar toch houd ik van haar en kan ik niet zonder haar
Het is toch wel echt mijn gemene asociale draakachtige Puk 
Ik heb gisternacht nog even een paar foto's gemaakt (01:00
) omdat ik mijn flitser even wou uitproberen. Mevrouw vond het prima, althans, ze blijft zitten, laten we het daar op houden
haar uitdrukking spreekt boekdelen
Helaas maar 1 toonbare foto
Zijn overigens allemaal kiekjes hoor
Maar vond ze te leuk om niet te laten zien

Verder heb ik vandaag ook nog een paar foto's gemaakt van zowel Puk als Figaro, die moeten er ook bij natuurlijk.

en dan hebben we Figaro, die ons erg graag wou laten zien hoe een kattentong er uitziet van dichtbij

Hij kan ook heel lief kijken

Puk heeft mijn cameratas helemaal geclaimd, het heeft zelfs de vorm van een mand nu gekregen

Nu snappen jullie wel waarom ik Puk regelmatig "Trol" noem
het was een wonder!!!! Vreemd dier is het ook
maar wel een ideaal fotomodel voor dodelijke blikken!