Onze mooie dame is nu ondertussen alweer ruim een half jaar oud, en ze heeft nog niet eens in een topic op bokt mogen schitteren!
Het begon allemaal met dit topic:
[BB] Het aftellen is begonnen! Nog 8 weekjes!
We zouden een 2e hond erbij krijgen! Helaas helaas, een financiële tegenvaller.. En we wilden onze pup wel kunnen bieden wat nodig is.. Dus met pijn in het hart besloten te wachten.
We merkten toch echt dat Hunter, onze tervuerense herder, een maatje miste. Hij is zo enorm sociaal dat we hem gewoon niet alleen wilden houden. En toen kwam alles ineens in een stroomversnelling!
Het juiste ras, oud duitse herder, en een nestje vlakbij! (We hadden al een afspraak staan om in duitsland te gaan kijken, 4 uur rijden) Wij op weg naar het nestje, maar helaas, geen teefje meer beschikbaar
En we wilden toch echt een teefje. Toen werden we gebeld: er was een teefje beschikbaar gekomen! Dus wij in de auto, en ja hoor.. een match
Dit troffen we aan:

Dan is het moeilijk om niet verliefd te worden toch? Toch nog even er goed over nagedacht, en uiteindelijk besloten dat ze mocht komen!
Hunter had al kennis gemaakt met de kleine dame, en dat verliep allemaal goed:

En algauw lagen ze er zo bij
:
Ze groeide als kool!
En natuurlijk, in de warme zomer, ga je voor het eerst het water in! Een groot succes. Mevrouw zwom al gelijk een paar meter van de kant, en dacht er niet over terug te komen
Moeders stond al bijna klaar om haar zwemmend te gaan halen
Maar toen besloot ze dat ze wel eens kon gaan luisteren
: 
En als het vrouwtje goede contacten heeft met het slachthuis (ivm vers voer) hoort een verwennerij er ook wel bij natuurlijk!

Lekker uit verhouding

En op een mooie herfst dag op weg naar het bos!

Hoezo, ik ben nog pup?

Ondertussen toch echt goede vriendjes!

Mijn 2 grote trotsen!

Mooie meid is het toch!
En de mooiste, voor het laatst bewaard. Ben enorm trots op deze prachtige foto van deze prachtige dame!!

(alleen is de kwaliteit zwaar achteruit gegaan door mijnalbum
)Ik hoop dat jullie van haar genoten hebben, wij doen het zeker! We hadden geen betere pup kunnen treffen.