Eens een keer wat anders, geen paarden maar de hond op de foto, hihi!
Sinds ruim drie weken hebben wij onze nieuwe hond Gismo, een tweejarige kruising Bordercollie x Herder uit het asiel in Almelo. Stond bekend als probleemhond, Gismo is best onzeker over mensen en hun gedrag en dat is soms onhandig, zo heeft hij de neiging om blaffend op mensen af te rennen, tegen mensen te blaffen. Wel uit twijfel/ onzekerheid, maar mensen schrikken er natuurlijk wel van. Dat is een puntje van aandacht, maar voor de rest zijn we zó blij met hem, hij luistert goed en is enthousiast. Eigenlijk is het best een beetje zielig hier en daar, hij snapt mensen soms gewoon niet, maar ik heb al wel gemerkt dat wanneer je je wél 'begrijpbaar' maakt hij zich een stuk beter kan/ durft te uiten. Gis doet het bij ons hartstikke goed, en elke ochtend gaan we een stuk op pad, bijv. naar het bos (vaak met een hele groep mensen met honden). Nu met de sneeuw moesten er natuurlijk wel foto's gemaakt worden, hihi!
Goedemorgen!!!

Drinken uit de plassen:

En daarna snel aan komen sjezen!

Even kort volgen, waren bouwvakkers aan het werk en dan moet de aandacht even verlegd worden:

En weer vrij! Welke kan ga ik op, links of toch rechtdoor?

Vrouwtje, waar moet ik heen?

Kunstje! opzitten met een koekje, hihi!

En hij kan ook al een rondje draaien:

Maar vooral lekker rennen en spelen, want daarvoor komen we hier!

Haha die oren!

Daag! dat was het weer!

Groetjes Renée