), maar het blokkeert nu in ieder geval wel de plek waar eerst een gegraven gangetje naar de buren lag. Dat heb ik natuurlijk eerst nog even goed dichtgegooid en aan gedrukt.Daarna heb ik de konijnen buiten gezet. Ze waren al een tijdje niet buiten geweest. Het wordt nu wat sneller donker, ik maak langere dagen met school en het weer is ook niet meer elke dag geweldig. En door dat gegraven gangetje wilde ik ze eigenlijk pas weer buiten zetten als ik die stoeptegels had.
Maar wat hadden die konijnen genoten! Wat waren ze blij! Yes! Benen strekken! En hoe
Bokkesprong hier, sprintje daar, oeps, daar zaten we op het dak van een van de schuilhokjes. Het viel me nog mee dat ze niet over het hek gesprongen zijn
Ik wilde eigenlijk het grote hok schoonmaken, wat ik ook gedaan heb vandaag, maar moest toch echt eerst ff mijn camera van binnen halen
En natuurlijk sprongen ze niet meer zo veel toen ik mijn camera uit de tas gehaald had
Nog even voorstellen:
Nuka | Gecastreerde ram | Hangoor x Vlaamse Reus | 2 jaar en 10 maanden oud | Wit met grijs/bruine vlekjes
Fatima | Voedster | Onbekend x Hangoor | 6,5 maanden oud | Zwart met witte voetjes
Vitani | Voedster | Onbekend x Hangoor | 6,5 maanden oud | Japanner (bruin met zwart en grijs)
Commentaar over de kwaliteit van de foto's hoef ik niet. Ik weet dat er alweer veel ruis in zit en dat de foto's niet geweldig scherp zijn.
1. Als eerste kwam Fatima in beeld zitten

2. Vitani verloor haar evenwicht

3. Vitani en Nuka. Beide dames zijn lekker gegroeid, vergeleken met de eerdere foto's. Nu zijn ze niet zo heel mini meer tegenover Nuka

Om te vergelijken
4. Vitani lief kijken

5. Nuka en zijn angels

6. Mijn meest favoriete foto op dit moment van hun drietjes samen

7. Vitani weer.

8. En Fatima weer.

9. Bitchy look

10. Het hokje onderzoeken.

11. Oeps, Vitani sprong er naast

En tot slot...
12. Nuka het spring