Al jaren heb ik mijn hart verloren aan de Podenco Ibicenco.. Het Spaanse hondenras met zijn prachtige oren. Sinds een jaar heb ik eindelijk mijn eerste, Garuda..

Maarja, dat smaakt altijd naar meer, helemaal omdat mijn oude Airedale nou niet echt de ideale speelmaat is voor mijn (nu niet meer zo) kleine racemachine

Zo was ik dus al een beetje aan het zoeken, maarja wil wel shows kunnen lopen straks, en heb toch wel strenge eisen aan wat ik nou een mooie Podenco vind.. en... Dit ras mag allees de kleuren rood en/of wit hebben, en ik wou erg graag een witte, omdat mijn andere dus al rood is...
Toen zag ik deze foto:

Navraag gedaan, en er waren al meerdere mensen die interesse in haar hadden, en ze wist nog niet eens of ze haar ging verkopen of zelf zou houden..
Na een week kwam het verlossende mailtje. Omdat ik met haar wil gaan showen en fokken in de toekomst mocht ik haar kopen!! Yes!!
Maarja daarvoor moesten we wel even naar Engeland. Besloten via de tunnel te gaan.. Dus gisterochtend om 4 uur zaten wij in de auto, op weg naar Calais... Een rit van bijna 5 uur.
Daar aangekomen, mochten we na de paspoort controles met de auto de trein inrijden.. Een hele aparte gewaarwording

In Engeland op de afgesproken parkeerplaats Abby overgenomen.
Eerste keer dat ik haar zag, en eindelijk vast kon houden... hoezo ik kijk blij

Na een korte rit om in ieder geval even de oceaan vanaf de andere kant te bekijken, zijn we weer terug gegaan via tunnel en naar huis gereden.. Na zo`n dagje waren we helemaal op, maan mennn wat is ze het waard!! Vandaag doet ze het meteen al super, voelt zich al redelijk thuis en eet als een bootwerker

Ik heb een paar mooie foto`s van haar, en wil die graag met jullie delen.. Hopelijk snappen jullie dat ik totaly in love ben? Benieuwd hoe ze er uit ziet als over een paar weken haar oren helemaal gaan staan...
-1- Samen de tuin ontdekken..

-2- Wat is ze klein... En nog veel erger, wat is Garuda opeens groot.. snif snif

-3- Smelt..

-4- Hond in de pot?

-5- Om te zoenen!

-6- Wat hoorde ik??

-7- En dit wordt mijn nieuwe buroblad achtergrond op het werk morgen..

-8- En daarna lekker slapen bij de baas..

En zo moet ze er over een jaartje ongeveer uit zien, alleen dan wit

Garuda, mijn andere hond:

Wat vinden jullie van mijn kleine meid??