In een notedopje: Trouble heeft in de motorkap van een auto gezeten, en de pech gehad dat die auto gestart werd. Een paar dagen later werd bij de dierenarts de schade pas goed duidelijk: haar staart was ze bij de eerste operatie al kwijt, er bleek neurologische schade te zijn, en de huidwond die ze had deed het ook al niet goed, waardoor er een groot stuk huid is afgestorven en ze een maand of 4 bezig is geweest met genezen.
Voor een goede vergelijking hier het filmpje van hoe het was: dat is het eerste filmpje waarop ze loopt. Let op: het is niet voor heel gevoelige magen: je ziet de wond in volle glorie en je ziet Trouble die het duidelijk moeilijk heeft met lopen en zich eigenlijk geen weg weet met hoe zich te verplaatsen. Voel je vrij het over te slaan, het is geen fijn zicht. http://www.youtube.com/watch?v=fgEdOD-Yp98
Het lopen is niet meer goed gekomen

We zijn nu 11 maanden verder en ze heeft een klapvoet ontwikkeld. Het staat haar denk ik absoluut niet in de weg: ze kan er heel veel mee.
Excuses voor het beroerde beeld: youtube heeft geprobeerd het schokkerige minder erg te maken, maar meer is er niet te redden denk ik.
Meteen de klapper: salto mortale
en een sprintje (in de regen
)Haar loopje op z'n slechtst. Het pootje doet echt maar beroerd mee, maar het is wél functioneel, ze leunt er gewoon op

Op het eind dacht ik nog even haar achterwerk te filmen. Stupid me

Hier loopt ze echt SUPER! Het was alleen niet mijn doel om Trouble te filmen, het doel was eigenlijk om Java (hond) en Loes (lapjespoes) samen in beeld te hebben. Kon het ook niet helpen dat T. ineens zo geweldig ging lopen
Maar het middelste deel zie je Trouble dus niet in. Oh, en vergeet niet om je geluid even fors te temperen. En nog een, gewoon omdat de uitkomst ZO veel beter is dan ik ooit had durven hopen.
Binnenkort komt er een dierenosteopaat voor Trouble langs, ik geloof erg hard dat er nog verbetering haalbaar is namelijk. Zeker als je die laatste 2 filmpjes met de eerdere vergelijkt.
Verder maakt madame het super. Pijn heeft ze er niet aan, het enige moment dat het echt sneu is is als ze achter haar oor wil krabbelen met het lamme pootje. Dan ziet het er wel een beetje jammertjes uit

Het kussentje gaat redelijk, soms is het (bijna) dicht, en dan gaat het weer open. Zo steeds weer. Ik heb haar een tijdje binnengehouden om het goed dicht te laten gaan, maar daar werd ze erg ongelukkig van. En levenskwaliteit was het streven, dat ga ik haar nu ook niet meer afpakken. Het is een ontzettend blije kat en het leven dat ze heeft is ronduit goed.
En stoor je je aan het onkruid: er staat een grasmaaier voor je klaar, krijg je er nog thee/koffie bij ook
voor de schrik bij het zien van Loes. Er zijn geloof ik niet heel veel katten met die tekening en zulke pastelkleurtjes, ik kan me de schok goed indenken...
Maar erg, heel erg lief. Heb ontzéttend veel aan alle reacties gehad en er veel steun uit gehaald, het was een heerlijke uitlaatklep. Dus dank je wel
Fijn zo die laatste 2 filmpjes te zien.
Ze redt zich duidelijk hartstikke goed, die kleine bikkel! 
) zou wss gekozen hebben voor inslapen...
. Zenuwen hebben ontzettend veel tijd nodig om te herstellen. Voor mensen met bijv. een hernia of zenuwbeknelling anderszins kan dat heel fijn zijn, dan hoeven ze maar 2 keer per jaar voor een bepaalde behandeling te komen, maar bij Trubo zou het best een beetje heel veel sneller mogen herstellen, die zenuwbaan. Maar jee, wat een enorm verschil tussen de filmpjes!