Erg he!!
Ik ga een klacht indienen bij de post, ik vind het niet normaal!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MirandaFuego schreef:Tat_jana schreef:Hahaha kijk hem dan ook liggen heveelte schattig ( ik ben postbode en heb het met je hondje te doen wat er af en toe door die bussen moet haha )
Ja, loodzwaar, dat weet ons hondje nu ook!![]()
Mijn man is geboren in Koog aan de Zaan!
Ikzelf en onze dochter in Zaandam.
Tat_jana schreef:MirandaFuego schreef:
Ja, loodzwaar, dat weet ons hondje nu ook!![]()
Mijn man is geboren in Koog aan de Zaan!
Ikzelf en onze dochter in Zaandam.
Haha wat grappig ik ben zelf geboren in zaandam en verhuis nu naar koog aan de zaan..
Maar ik was het niet hoor die het boek op zoe haar koppie gooide hahahaha.
Ik heb ook weleens honden die er onder staan te blaffen als het dan zwaar is bel ik maar even aan moet er niet aan denken dat het die door mij gewond raakt haha.
Tat_jana schreef:Haha wat grappig ik ben zelf geboren in zaandam en verhuis nu naar koog aan de zaan..
Maar ik was het niet hoor die het boek op zoe haar koppie gooide hahahaha.
Ik heb ook weleens honden die er onder staan te blaffen als het dan zwaar is bel ik maar even aan moet er niet aan denken dat het die door mij gewond raakt haha.
Eindeloos schreef:Toen ik nog postbezorgde liepen die kleine hondjes juist altijd te springen enkwamen met hun neus door de brievenbus.
Een keer gehad dat ik de post in de bus wou doe en toen kwam er net een neus naar buiten die de post uit mijn handen greep.
Suzanne F. schreef:Poeh gelukkig is dit een grapje maar ik schrok wel. 2 weken geleden is namelijk ons hondje overreden door de postbezorger/pakketdienst. Moest ingeslapen worden.