Hoe een EHBO poes de dag door komt......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh

Hoe een EHBO poes de dag door komt......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 18:19

juist ja, ik heb de luxe in het bezit te zijn van een echte EHBO poes *D *\o/*

Na een ongelukkige val van het paard, zit ik momenteel (natuurlijk, nadat ik 2 weken terug nog hard heb rond geroepen nog nooit iets gebroken te hebben in mijn 22 jaar oude leven) met een gebroken voet op verplichte bank en bed rust -O-
De juiste ingredienten om de week goed door te komen, met het beste navolgen van doktersadvies :

Men neme Pumpkin (Hierna te noemen EHBO poes :+ )

Afbeelding

En natuurlijk een gebroken voet (Hierna te noemen gebroken pootje)

Afbeelding

Resultaat :

Afbeelding
:') Een poes die gruwelijk misbruik maakt van mijn verplichte bank/bedrust >;) Met als gevolg dat ik ook absoluut niet kan smokkelen, omdat ze er zo schattig bijligt :x

Wil ik naar de wc, dan krijg je dit

Afbeelding

En als je niet te duidelijk maakt dat je ook daadwerkelijk hoognodig naar de wc moet, gaat het gewoon verder met slapen

Afbeelding

Tussendoor krijg je deze kiekjes

Afbeelding

Afbeelding
Even goed gaan liggen

Afbeelding
Natuurlijk even de beentjes strekken :j

Afbeelding
En we kunnen er weer tegen aan :z

Ondanks dat mijn gebroken pootje het me echt moeilijk maakt, en voor slapeloze nachten zorgt, voel ik me toch een van de gelukkigste mensen op deze wereld, met zo'n eigen EHBO poes die een lieflijke prrrrr naar je toe gooit wanneer je moet verzitten en je gebroken pootje protesteert <3
Die me een bemoedigend kopje geeft midden in de nacht, wanneer mijn pootje me weghoudt uit mooie dromen, vervolgens heel lief bovenop dit zere pootje gaat liggen, en me nogal kwalijk aankijkt wanneer ik haar snel er van afhaal, want ze bedoelt het immers goed :D ?

Ja, samen komen we vast deze vervelende tijd ook wel weer door :j Hopelijk hebben jullie genoten van mijn monsterlijk lieve mormeltje :j

josewoos

Re: Hoe een EHBO poes de dag door komt......

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:25

Aaaah wat lief <3
Ik lig helaas ook vaak op bed door een probleem rug en dan liggen mijn 3 katten er ook altijd trouw bij. Die vinden het altijd heerlijk om de hele dag bij me te liggen. Ik vind dat ook zo leuk <3

Sterkte met je gebroken pootje :(:)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:29

Agossie, wat ontzettend schattig! :+: Sterkte met je voet verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:25

Ahw! <3
Wat een schatje!

En sterkte met je voet natuurlijk. :) Komt vast goed met deze kat. :D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:29

Oh ja geweldig ze steunen je door dik en dun kijk maar op mijn profiel voor mijn monsters

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:30

Wat lief zeg, er is er dus in ieder geval een blij dat je de hele dag moet liggen! :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:31

Aahw! <3
Wat een herkenbaar verhaal :D
Toen ik 10 was en mijn knie had gebroken, kregen wij een zielig klein katje van amper 6 weekjes oud uit het asiel, die was precies zoals jouw EHBO kat! :))

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:33

ik ziet al tien weken in het gips. mijn hondjes liggen ook steeds bij mij dus erg gezellig. sterkte de komende weken.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:36

Wat schattig :) Prachtige poes ook!

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:38

Ahhh, schattig! :+:

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:39

wat een ontzettend lief katje,en wat lief dat hij je gezelschap houd,ik ben gek van rode katten ik heb er zelf twee die altijd bij me liggen,heel veel beterschap met je been.maar met deze schat gaat het zeker lukken.

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 21:44

Wat een lieffie! Hier ook twee van die schatjes die je met liefde weer beter proberen te maken als je ziek bent en je troosten als je verdrietig bent...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 21:48

Geweldig! :D Zo'n kat heb ik hier thuis ook!
Maar die gaat op de paarden liggen slapen, met precies zo'n blik als op foto 4. :D

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 21:49

Wat heerlijk om jullie reacties te lezen !
En wat leuk dat er nog veel meer van die geweldige EHBO poezen zijn :j Op de een of andere manier sleept het je er gewoon doorheen, het aanzicht van je maatje op schoot die je in de pijnlijke momenten zo steunt <3

Nee, ik zou niet meer zonder mijn mormels kunnen :n

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 21:52

Hier ook zo'n mormel <3 , lig al 10 maanden uren per dag plat omdat mijn rug het niet doet. Lig wel veel boven en daar mag de Dreamboat niet komen eigenlijk, maar als ik echt een slechte dag heb, vergeet ik de deur goed dicht te doen. Maakt echt heel veel goed!

Beterschap!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 21:54

Heerlijk zo'n "lig-in-de-weg" ehhh, sorry, EHBO poes!
Vooral ook die oogjes bij jouw idee dat je naar het toilet zou moeten, hoe kom je erop!
Arme dier verstoren in zijn rust!

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 22:02

Sjolvir schreef:
Heerlijk zo'n "lig-in-de-weg" ehhh, sorry, EHBO poes!
Vooral ook die oogjes bij jouw idee dat je naar het toilet zou moeten, hoe kom je erop!
Arme dier verstoren in zijn rust!

:') _O- _O-

Je weet precies wat ze denkt :+ Het is ook echt zo van : Nou eh, kun je het nog niet even ophouden want ik lig net zo lekker..

Normaal gesproken liggen de dames zo saampjes voor het raam :+

Afbeelding

Nee, zonder de gezelligheid en het in de weg liggen van mijn twee dames kan ik niet meer hoor, ook al schreeuwde ik 4 jaar geleden nog dat ik absoluut nooit en te nimmer poezen in huis wilde hebben :D Nu zijn de dames alweer bijna 4 jaar hier, wat vliegt de tijd :oo

@ Dreamybol : Dat is ook niet niks, jeetje, wat kan een kat dan veel goed maken he :(:)

@ Josewoos : Dat klinkt ook niet fijn, een rugprobleem, wel ontzettend leuk dat je katten je ook steunen in moeilijke tijden :j

@ Franka75 : Jou mormels zien er ook super uit, ook heerlijk gezellig :D

@ MissKippie : Jij ook nog sterkte. Moet je nog lang in het gips of mag het er binnenkort vanaf ?

Allemaal bedankt voor het sterkte wensen ! Ik ben absoluut niet op deze wereld gezet om stil te zitten, en stond ook met een gruwelijk zere voet in gips donderdagavond gewoon de was op te hangen, wat niet helemaal de bedoeling was :') Dus het is alleen maar goed dat mijn EHBO monster mij zittend houdt, dan ben ik het snelst van het gips af ! :D
Laatst bijgewerkt door Cheytjuh op 29-09-12 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:10

Echt super grappig die kat. Echt een opportunist eerste klas dat beest :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:18

Ik heb dan zo'n uitzicht:
Afbeelding

En als ik te veel beweeg gaat hij voor kussen spelen. :)
Afbeelding

Alleen jammer van al dat haar vervolgens in mijn bed... -O-

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 22:20

Dreamybol schreef:
Ik heb dan zo'n uitzicht:
[ Afbeelding ]

En als ik te veel beweeg gaat hij voor kussen spelen. :)
[ Afbeelding ]

Alleen jammer van al dat haar vervolgens in mijn bed... -O-

Hahahahaha geweeeeeeeeeeeldige kat _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ <3 <3 Wat een uitstraling, heerlijk :j

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:21

als eerste, wat een super verpleegster heb je toch!
moet zeggen, lig ook met een gebroken voet op de bank (ook de rechter ;) ) en mijn hond neemt het er ook lekker van hoor!

edit: zie nu pas dat je in wierden woont, leuk, dan woon ik bijna om het hoekje (nijverdal)
ligt het trouwens aan mij of heb jij een raar gips?

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 22:23

Nou, heb je nog tips om de tijd door te komen xxrossiexx ? Ik wordt nu al gek na 2 dagen :o Toch niet ook van het paard afgekukeld ? Dan wordt het een beetje eng ;)

Ook al zo'n heerlijk gezelschap dus, pfoe, wat boffen wij weer allemaal met zulke trouwe verplegers :j

edit : Aha ! Nijverdal zit inderdaad om de hoek !
Geen idee of ik raar gips heb, nog nooit echt gips gezien van dichtbij :D Het zit niet helemaal dicht, vandaar dat het ook iets hobbelig is :j Alleen wel helemaal om de voet, bij het been is het enkel de achterkant.

Dit is trouwens mijn eerste set gips, geen loopgips. Moet aankomende week weer om het nog een keer na te laten kijken en dan hoogstwaarschijnlijk loopgips eromheen :j
Laatst bijgewerkt door Cheytjuh op 29-09-12 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:26

Cheytjuh, dankjewel, het is wel een bijzonder beest ja. Niet alleen in zijn uitstraling. :P

Zonder beesten is ziek zijn volgens mij veel erger dan met.

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:26

nou had hoop dat jij tips had! heb sinds dinsdag gips en moet (waarschijnlijk) nog 4 weken en echt zie het nu al niet meer zitten..

nee, met voetbal. dat zou inderdaad scary worden!

nou goede verplegers? heb hem al 5 keer gevraagd om mij wat drinken in te schenken, maar helaas nog steeds niets.

edit: oh misschien dat ik daardoor er raar tegen aan kijk, heb namelijk mijn hele voet en hele onderbeen, dus zat even te vergelijken.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 22:34

@ Dreamy : Echt wel :j Ik geloof echt dat ik helemaal gek zou worden hoor, zonder die mormels, helemaal nu. Vind jou kat zijn uitstraling echt ontzettend leuk, heel knuffelbaar !

@ Rossie : Ik heb sinds donderdag gips (en was gisteren jarig, joepie, daar gingen de leuke verjaardagsplannen :D) .
Ah, met voetbal . Een glijder gemaakt, bal verkeerd op je voet gekomen ? Lijkt me ook niet prettig !
Nou, op dit moment ben ik vooral op pijnstillers aan het leven eigenlijk, want zonder kan ik alleen maar plat liggen en is het niet te doen. Heb een stapel boeken om me doorheen te werken, en wilde even kijken of ze voor de bokt wiki nog wat artikelen nodig hebben, vind ik zelf altijd leuk om te doen !

Verder heb ik tot nu toe :

- tv kijken (wordt erg snel saai)
- bokt snuffelen ( boost die posts !!! :D )
- hier en daar een computerspelletje doen

Verder nog niet echt wat, maar mocht ik meer weten dan zal ik het zeggen ;) Misschien dat ik eens ga proberen me op dat borduren te storten wat ik altijd al eens heb willen doen !

Hmmmm nu je het zegt... Drinken inschenken zit niet bij in het verpleegpakket. Het complete pakket bestaat uit :

- Je dekens inpikken
- Je schoot inpikken
- Kopjes geven op aanvraag
- Hier en daar wat haren achterlaten zodat het baasje ook wat te doen heeft
- Af en toe een mauw geven bij het hebben van honger
- Melden wanneer er bezoek komt
- Voordoen hoe je wel goed kunt slapen :D

Het heerlijke leven van een poes !