De kittens uit het eerste nestje waren de deur nog niet uit of er werd gevraagd of we misschien n zwangere poes konden opvangen.
Natuurlijk meteen ja gezegd. We dachten dat ze toen al n week of 10 was, dus dat kon niet lang meer duren. Spannend!
En spannend bleef t... t duurde maar en t duurde maar.
Uiteindelijk zijn de kittens geboren op 20 augustus en zijn inmiddels dus 4 weken.
Moeders heeft er maar liefst 7 ter wereld gebracht. Helaas hebben 4 het er niet overleefd

Had er wel rekening mee gehouden, maar 4 stuks die t niet halen, daar moest ik toch wel ff van slikken.
Nog 3 kittens dus, waarvan ik er 1tje bij moet voeden omdat ie erg achter blijft op de rest. Gelukkig heeft ie n goede eetlust en komt nu weer prima aan...hij is alleen n beetje kleiner dan zn broertje en zusje.
Maar wat is t leuk om dat kleine spul te zien opgroeien
Ik zal jullie niet langer laten wachten, Hier zijn de foto's:
Dit kleine menneke heb ik Remi genoemd. Nieuwe baasjes mogen m natuurlijk n andere naam geven, maar ik vind het voor mezelf fijn als ze al n naam hebben zolang ze hier zijn. Remi is t katje wat ik bij voer en t is zo'n droppie
Hoe klein hij ook is, hij was met ruime voorsprong de eerste die de doos uit klauterde.

Net flesje gehad

En hier hebben we Doni. Dit knappe ventje klautert inmiddels ook zelf al de doos uit en gaat graag op onderzoek uit, zo klein ie nog is.

Hij voelt zich al n hele bink

En dan hebben we ons meiske Paike nog. Tot nu toe nog niet gelukt om uit de doos te klauteren, maar dat zal niet lang meer duren. Heerlijk om te zien hoe ze, op dr nog wankele beentjes, de 5 minuten heeft.

Remi & Paike

Alle 3 op n rij. Vlnr Remi, Doni & Paike

Wat n schatjes he
Laten jullie n berichtje achter?