Hij loopt enthousiast op iedereen af, vindt kinderen fantastisch. Iedereen vindt hem ook leuk, heb hem al vaak kunnen vrkopen, weggeven, etc.....maar hij blijft mooi bij ons, onze kanjer!
Simme mag af en toe mee naar stal. Hij ligt daar aan een lange lijn, heerlijk genieten en altijd iemand die op hem past.

Natuurlijk gaat hij soms ook mee in de auto, hier waren we onderweg naar de dierenarts voor zijn tweede enting. Of ja, we waren er net, en spontaan ging hij op de stoel liggen;-)

Mijn ouders wonen in brabant en wilde Simme eigenlijk toch wel heel graag aan hen laten zien. Opa en oma waren jarig en hebben zelf toen het nog kon altijd honden gehad, dus tsja, vanuit friesland op naar het zuiden! Eerst alleen stukje bus en toen dat enorm goed ging de reis gemaakt.
Simme wacht op de bus:

In de trein lag hij bijna de hele tijd op schoot te slapen, bij een van de keren overstappen legde ik hem even op de bank om de rugzak om te doen, gaat hij spontaan languit liggen;-)

Simme kan ook heel goed wijs kijken;-)

Hier ligt Simme op de trein terug naar Friesland te wachten:

Ik had expres een route uitgezocht met veel overstappen op stations waar je ook even lekker kon relaxen in het gras, stukje lopen. Had water mee en gewoon even de reis in stukjes opsplitsen. Hier even in het gras op station Heerenveen:

We zijn het hele weekend bij mijn ouders geweest, weer nieuwe Simme fans erbij;-) Hij deed het enorm goed, heeft de hele nacht heerlijk geslapen op een kleedje in de woonkamer. Ik sliep er op de bank naast, heerlijk geslapen samen!
Weer thuis heerlijk relaxen met Cash de jongste van onze twee poezen:

Die twee spelen soms naar hartelust, Cash vond Simme al direct interessant en liep vanaf begin mee met uitlaten. Inmiddels dagen ze elkaar uit en tsja, sinds afgelopen weekend:

Vlakbij is een kanaal, mooi stukje lopen, echter heen en terug ineens is nog een beetje ver. Daarom lekker liggen aan de waterkant:

Simme is vanaf dat we hem hebben regelmatig mee gegaan in de fietstas. Tuigje erin gemaakt zodat het veilig was, maar ja kleine hondjes groeien dus op zoek naar een fietskarretje. Via marktplaats vlakbij een kunnen vinden, weliswaar geen hondenkar, maar hij kan er voorlopig mee vooruit. Voordeel is wel dat deze veel minder kostte, we zo mooi kunnen testen of hij het wel leuk vindt en blijft vinden en dan doorsparen voor een grotere hondenkar.
Wat simme ervan vindt, tsja meneer is de relaxed-heid zelve;-)

Afgelopen weekend hadden we staldag en uiteraard mocht Simme mee. Hij vond het heerlijk om op zijn benchkussen erbij te komen liggen:

Simme was de container ingelopen, hier liggen onze tuig etc opgeslagen. Ook de boodschappen krat stond er, en waar vonden we simme? Een betere boodschappen oppas kun je niet hebben....

Van al het spelen wordt je wel moe, dus wat doe je dan als puppy?
Juist, kleed onder de bank uit trekken net zover dat je erop kunt liggen en dan heerlijk op je rug gaan liggen slapen:-)

Simme ligt nu heerlijk in de tuin te slapen, onder een stoel. Hij lijkt echt een voorliefde te hebben voor kleine hoekjes en plekjes dicht tegen stoelen of banken aan;-)
Tot het volgende topic;-)!