Omdat wij hem nu officieel de onze mogen noemen omdat de 14 dagen voorbij zijn wil ik graag aan jullie voorstellen:
OKKIE !! ( ja zo heette hij al haha ) okkie hebben we een aantal dagen geleden uit het asiel gehaald als eigenwijs lief klein katertje.
Wij waren opzoek naar een maatje voor onze yuki die zo graag wilde spelen, en wilde nu eens iets goeds doen.
Dus op naar het asiel zonder eisen aan een kat gaan kijken behalve dat het een kitten moest zijn voor yuki.
Okkie is gevonden in een doos helemaal alleen gedumpt, hij kwam magertjes aan en is alweer goed bij gekomen.
Hij is erg lief knuffelig en speels maar oh wat brak mn hart in 7 stukken bij het zien van al deze dieren die eigenlijk stuk voor stuk gedumpt zijn :'(
Ons besluit ?? de dieren komen hier voortaan uit een asiel,, wat een geweldig werk doen deze mensen !!
Yuki komt bij mensen vandaan die ik ken,, helaas VOL met vlooien ( hadden ze daar allemaal ) en kreeg haar ongeent, ongechipt etc mee ze was best vermagerd en veelte vroeg bij mama weg gehaald ( +-6 weken ) maar ik ben blij dat ze bij ons is komen wonen het is een super zacht aardig lief speels poesje.
Meet Okkie en Yuki de kleine kanjers

Okkie:

Druk op zn voet kussentje aan het sabbelen, we vermoeden te vroeg bij mama weg :'( arm dier.
en dan nu Yuki :