Groeten van Bentley, uit......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amy_leftover

Groeten van Bentley, uit......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 22:35

Hallo mensen!

Daar ben ik dan eindelijk weer eens :) Jullie hebben al even niets meer van mij gehoord, maar ik ben dan ook een erg bezige bij en heb daardoor niet altijd de tijd om over mijn avonturen te schrijven op bokt. Inmiddels vond ik het wel weer eens tijd worden voor een echt Bentley-avontuur en daar mogen jullie bokkers uiteraard van meegenieten :j

Aangezien ik de laatste tijd een hele brave hond ben (ik laat het huis tegenwoordig heel, de verbouwing in de tuin vergeven ze me gelukkig wel) O:) vonden mijn baasjes dat ik wel een uitstapje had verdiend.
Daarom zijn we een paar dagen naar mijn geboorteland, Duitsland, gegaan. Eerst een lange rit in de auto, die ik uiteraard moeiteloos heb doorstaan. Na 3 uur kwamen we dan aan op de plaats van bestemming.
Spullen uitgepakt en de omgeving gaan verkennen. En wat een spannende luchtjes hingen daar toch zeg! Na al die vermoeiende indrukken heb ik dan ook heerlijk geslapen.
En als het baasje dan even gaat plassen.....
Afbeelding

Dag 2 was erg warm. Tja, wat doe je dan!? Zwemmen natuurlijk. Gelukkig ben ik dol op een beetje waterpret, dus ik heb me prima vermaakt!
Afbeelding

Mijn balletje is mijn alles, dus vol overgave spring ik het diepe in :+

Van al dat wandelen en zwemmen word je best wel moe. Vrouwtje vond het nodig om dit zeldzame moment vast te leggen :Z Tja ook ik doe wel eens een dutje...
Afbeelding

En wat ik nog meer heb gedaan?? Baasje en vrouwtje nauwlettend in de gaten gehouden als ze even weg waren natuurlijk! Dat is mijn plicht als trouwe herdershond :j
Afbeelding
Afbeelding

En verder nog meer gewandeld, gezwommen, balletjes opgehaald, de geiten over het camping-terrein gejaagd ~~}> de boel goed bewaakt en nog veeeeeel meer!
Afbeelding

Groeten van mij uit Duitsland dus en tot snel maar weer! :wave:

Wilawander

Re: Groeten van Bentley, uit......

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 23:10

Mooie foto's zo te zien heeft ze echt genoten.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 23:21

:j maar ze was ook erg blij toen we onze straat weer inreden hoor :=

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 06:39

Heerlijke kop heeft ze toch !
leuke foto's

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 08:21

Prachtige hond.

Staat ze aan een longeerlijn?
Mijn cocker stond de eerste dag in Zwitserland aan de geitepen met longeerlijn ivm ontbreken van tuinafzetting.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-12 14:44

Als 1 van ons even weg was, moest ze inderdaad aan de longeerlijn :j anders ging ze over het hek :=
Verder liep ze wel gewoon los rond en als we beiden weg gingen, zat ze gewoon binnen