Er kwamen baby's!!
Een paar weken geleden ben ik bij een vriendin wezen kijken die een nestje had gekregen. Daar aangekomen was ik al snel in love met een jappie en een husky. Toen ik er was waren de balletjes van de rittens nog niet ingedaald dus we konden nog niet met zekerheid zeggen wat ze zouden worden..
Ik had al een kooi en speelgoed enz. aangeschaft.. het was zooo leeg zonder ratjes!

nog een foto van de kooi
En gisteren was het zo ver, ze mochten mee naar huis! We zouden er 2 meenemen.. maar hebben er 3 gekozen

Even voorstellen:
Het zooitje bij elkaar

Beetje cameraschuw?
Vanmorgen kwam ik bij ze en toen hadden ze wat washandjes uit een van hun bakjes de grond op gegooid en 1 het huisje in getrokken.. heb er inmiddels maar gewoon 2 ingelegd vinden ze blijkbaar toch wel lekker om in te dutten.
De hus was hem gepeerd naar de hangmat, de andere 2 moesten nog even bijkomen voor ze aan de wandel gingen nadat ik het dak van het huisje eraf had gehaald

Na een knuffelbeurt en een stukje brood mochten ze even op onderzoek uit:

jappie was even aan het onderzoeken of blaadjes eetbaar zijn

Filmpje:
(het is net dat spel "whack-a-mole" hahahaha, iedere x die koppies er ff uit en weer naar binnen)
Hierna was het tijd voor een stevige ronk-beurt

Na een paar uur was het bedel-tijd

En etenstijd natuurlijk

Filmpje:
Daarna hebben de heren druk gezocht of er nog meer voedsel te vinden is, nadat ze de conclusie hebben getrokken dat dit niet het geval is zijn ze maar weer in hun huisje gaan liggen ronken

Ze hebben alleen nog steeds geen naam.... hus & jap & zwartje vind ik niet zo persoonlijk

Jullie nog leuke suggesties?