Ik kan niet omschrijven hoe gelukkig en blij ik met haar ben! Ze is nu bijna 4 maand jong en ze doet het super goed.
Kan al netjes aan het lijntje lopen en ook netjes los lopen.
Iets kapot maken zit ook niet in haar woordenboek, daar heeft ze haar kauwbotje voor en enkele speeltjes.
Zitten als dat gevraagd word en sinds vandaag kan ze ook pootjes geven. Ze is dol op aandacht en doet alles om je te pleasen. Ze is voor alles en iedereen lief en is totaal niet eenkennig. Haha zodra ze hoort "ahhhhh wat schattig" rent zij er al op af
Kortom het droomhondje
Nog lekker bij mama en haar broertje en zusje

Boefje

Nog bij de fokker

Net een paar dagen thuis

Gelijk de beste plekjes opzoeken

Uiterst tevreden meisje

Haar beste vriend en beschermheer tegen de vele katten hier in het dorp die haar als een lekker hapje zien

Grote stoere broertjes die het uitschreeuwen dat chihuahua's niks anders zijn dan ratten zijn op slag verliefd en rennen de hele tuin door spelend met de "rat" om vervolgens zo te zitten omdat ze best wel moe is en slapies moet doen bij hem

Stiekemerd

Poseren lukt ook al aardig dus wie nog een fotomodel nodig heeft

Net het laatste prikje bij de dierenarts gehaald, waar we niet eens naar om hebben gekeken.

Ik ben er nog steeds niet helemaal achter wat voor kleur ze nou heeft gaat krijgen dus een beetje hulp ervaring met kleuren is gewenst
Ze is langharig van vacht en nu vreselijk haar puppy haar aan het ruien
Ik hoop nog lang van deze mooie lieve meid te mogen genieten en nog veel liefde te mogen krijgen en geven.
Hoop dat jullie ook genoten hebben van mijn mooie meid