Hallo ik ben Simba
!
Ik heb heel erg geluk dat ik nog leef vertelde baasje mij, als je wilt weten waarom:
[BB-ITP] Nugget heeft 4 baby's! (volgtopic)
Ik ben een hele leuke, eigenwijze kitten van 8,5 week oud! Ik ben een kater en hoop heel groot en stoer te worden, net zoals mijn vader (die ik niet ken maar ik wéét dat die heeeuuuul groot en stoer is!).
Gister is mijn laatste zusje, Noa, opgehaald. Ik mis haar wel hoor. Maar gelukkig komt mama vaak bij me kijken en we slapen ook vaak dicht tegen elkaar aan! En wat ook cool is, ik ben de enige van al mijn zusjes en broertje die nog kan drinken uit onze coole melkbar
.Maar nu ik nog maar alleen ben moet ik wel meer verzinnen om me te vermaken, dit was nog maar de eerste dag dus het lukte nog erg goed. Baas is ook vaak bij me geweest en ze heeft met me gespeeld, ook heb ik heerlijk op haar schoot geslapen nadat ik me uitgebreid had gewassen. Mijn baas was toen zo stom om geen camera mee te nemen dus dat heeft ze niet op foto, maarja ik wil natuurlijk ook wel eens privé en zéker als ik me lig te wassen!
Jullie merken al dat ik een aardige praatjesmaker ben, nu moet ik stoppen van baasje en de foto's laten zien.
Ik mocht een keer iets heel stouts doen van baas! Want haar stiefvader wil niet dat ik in huis kom, maar ik mocht een keer op baas' bed liggen! Het lag echt héérlijk!

Ik genoot heerlijk en keek heel ondeugend omdat ik wist dat het niet mag
!
En dit is nou mijn stal, ik heb ook nog het hele gangpad en een strobaal waar ik op kan klimmen en klauteren. Er staat 1 box open en die is helemaal voor mij
. Eerder lag ik hier knus met Noa, Rosa en Garfield maar nu helemaal alleen, het is minder warm, máár nu heb ik dit paradijs helemaal voor mij alleen!
Ik moet af en toe ook stomme dingen doen, dan wil baas per se met mij op de foto en moet ik maar lief kijken, kijk nou hoe stom ze zelf kijkt
.
Maar baas is ook wel lief hoor en ze speelt met me, ik heb héél veel speelgoed gekregen en dit is mijn favoriet.

Baas laat die in de lucht slingeren en ik ga em dan pakken, er zit aan de bovenkant een kussentje aan en als ik alleen ben speel ik met het kussentje.

Dit is nou mijn mooie gespierde lijf, baas zegt dat ik nog wat babyvet heb maar ik train heel hard zodat ik dus groot en stoer wordt!

Dit is nou het kussentje waar ik het over had, cool he?

Ik kan ook voetballen

Dit is de kruiwagen waar ik ook vaak mee speel, nu zul je denken, hoe kan een kitten van 15 cm hoog nou met een kruiwagen spelen
?! Nou baas heeft er helaas nog geen goede foto van maar ik klim op de band! Dat is echt zo kicken!

Dit is mijn lieve moeder, ze heet Nugget! Ze is héél lief en als ik haar kopjes geef en met mn lichaam langs haar strijk gaat ze me likken
.
En 's avonds als baas de paarden gaat voeren mag ik altijd mee! Dat vind ik zo leuk, ik zit lekker warm en veilig dus die grote enge beesten kunnen mij helemaal niks doen! Ik kijk altijd mooi om me heen en vind het erg gezellig zo dicht bij baas
!
Nu hebben jullie allemaal foto's gezien waar ik heel lief lijk, maar ik kan ook een monster zijn hoor!

Grapje! Eigenlijk ben ik heel lief!
Dat was het voor deze keer, aangezien ik vaak model moet zijn heeft baas vást veel foto's en dat zal ze ook blijven doen dus er komt vast snel weer een topic van mij
. Doeg allemaal