, maar niet om een nieuw huisje voor haar te zoeken, ze mag bij ons blijven
, had ik helemaal niet verwacht. Bewoner op gebeld en het kleine monster bekeken. Ze had wat traanoogjes, en haar schattigheidsgehalte was eigenlijk niet zo heel groot, maar daar ging het ook niet om. Dezelfde avond hebben we haar nog opgehaald.Zijn met haar naar de DA geweest, daar bleek dat ze niesziekte had en oormijtjes, ook moest ze haar 2e inentingen nog hebben. We hebben eerst de niesziekte en haar snotterige oogjes behandeld, ook hebben we 2x haar oren gereinigd. Vanavond gaan onze 3 andere katten naar de DA voor de inentingen en ze gaat gelijk even kijken of zij ook oormijt hebben, dan kunnen we dat allemaal tegelijk behandelen.
Ze is héel dominant naar de andere katten, als er eten is gaat zij eerst, zij móet liggen waar zij liggen, etc. dit gaat nog lang niet altijd goed, maar een stuk beter. Onze jongste accepteert haar echt nog niet, en we doen nu elke avond een speeluurtje, hij wil eigenlijk heel graag meespelen maar durft nog niet, en zij gaat moe mee naar bed.
Ze luistert echt totaal niet naar ons, maar toen ze laatst naar de DA moest zei mijn moeder:"Ga maar in de tas, kom maar yippie, ga er maar in!" sprong ze er 1 keer in, zonder te twijfelen.
Nu waar jullie allemaal voor komen, de foto's

Dit was op de eerste avond bij ons, hier is al goed te zien dat ze echt schijt heeft aan de andere kat.

Eerste nacht gelijk bij mij in bed..
Een hele reeks met onze oude brombeer, 17 jaar, we denken dat hij aan het dementeren is, vind kleine katjes écht helemaal niet leuk, maar ze komt heel ver...

Met mijn eigen kat, hij vind het allemaal maar wat leuk, tot ze wil spelen

De tv is machtig mooi..

We hebben haar kattenbak mee gekregen van de oude eigenaren, en ondanks dat zij ook onze oude kattenbakken gebruikt, is ze not amused als een ander haar bak gebruikt..

(even goed zoeken, links naast de kast)
Zijn jullie net zo verliefd als ik?
. Mellow ligt nu ook rustig binnen te slapen terwijl zij hier aan het stuiteren is.