De katten die kunstjes doen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xChoco

De katten die kunstjes doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 15:58

Wat doe je als je verveeld in de vakantie? Juist een filmpje maken waarin je katten hun kunstjes showen.

De bruine is Teuntje en die was vandaag een beetje chagrijnig dus had het na een tijdje gezien.. :')
En de zwart witte is Susie, ze is een beetje verlegen en vond de camera ook een beetje eng daarom loopt ze een paar keer bijna weg.. :)

Teuntje kan pas sinds kort een rondje draaien en dat gaat nog niet helemaal perfect zoals je kunt zien. Zoals Susie het doet wil ik maar ben toch heel trots op m'n katjes dat ze het allemaal maar doen! :D

Ojaa, als Teuntje op de bal springt houd ik hem altijd vast. :)

xVelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:30

Aah supper schattig! en ook een heel leuk filmpje <3
Vind het echt wel knap van jouw katten dat ze zoiets maar doen :j , mijn kat zou zoiets echt nooit doen :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:31

Lief hoor!
Ik ben alleen een beetje confused, volgens mij doet de eerste kat (volgens jou teuntje) het draaien beter maar je haalt de namen van je katten een beetje door elkaar? :D
Grappig om te zien dat de ene rechts is en de ander links.
En wat is dat nou voor groot ding aan het bandje?

Steffiee_

Re: De katten die kunstjes doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 19:08

leukk <3
Vind het echt knap hoe je ze dat aangeleerd krijgt :')

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 19:24

MirandaFuego schreef:
Lief hoor!
Ik ben alleen een beetje confused, volgens mij doet de eerste kat (volgens jou teuntje) het draaien beter maar je haalt de namen van je katten een beetje door elkaar? :D
Grappig om te zien dat de ene rechts is en de ander links.
En wat is dat nou voor groot ding aan het bandje?

Teuntje maakt mij het draaien een sprongetje en dat wil ik liever niet, susie die blijft juist met 4 poten op de grond om het zo maar te zeggen. :)
Het was me eigenlijk nog helemaal niet opgevallen, maar nu ik er zo aan denk doet de een het altijd met rechts en de ander altijd met links.
En dat zwarte ding is een magneet zodat ze door het kattenluik komen, want als we dat niet hebben zitten er een paar buurtkatten bij ons binnnen.. :')

Valerie & steffie, thank youu! :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 21:13

Owh, ik dacht juist dat de eerste het beter deed, de andere maakt er nl een hele wandeling van, dus ik snapte niks meer van die namen, whaha!
(ben toch volgens mij niet zo heel dom hoor?!) :+ :D
En van die magneet wist ik ook niet, wat een groot ding! (wist wel van dat soort luikjes hoor, dus maak je verder niet ongerust over mijn geestelijke gesteldheid :=
Onze kat wordt nog steeds bedient bij het naar buiten en binnen gaan, maar buurkatten komen hier toch niet, wij hebben twee selectieve honden.
Ons vorige hondje liet wel altijd alle katten gewoon binnen, hadden we af en toe een andere kat erbij.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:01

Wauw wat een mooie kat die eerste. :D
Leuk dat je ook traint met je katten en dat hoef je niet alleen te doen als je je verveeld hoor, het is sowieso leuk.. :P

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 18:52

Ah, wat leuk! :D Misschien dat mijn kat ook ooit zoiets voor me wilt uitvoeren :')