Nog nieteens een jaar oud.. Mijn lieve ventje is slechts 10 maanden oud geworden.. Gijs was een ontzettend leuk konijntje waar ik te weinig topics van heb gemaakt.. Ik heb altijd foto's gemaakt, maar bokt blijft bokt en nadat mijn eerste topic een reltopic werd had ik daar geen zin meer in.. [BB-ITP] [KONIJN] baby teddy Gijsje voor het eerst in de tuin
Gijs was erg dominant kwamen wij alsnel achter, mij en mijn moeder werden wel getolereerd, maar vele anderen werden aangevallen door hem. Om hem wat milder te maken werd hij gecastreerd in maart(vanaf toen mocht dat pas volgens de dierenarts) en hij zou nog een half jaar vruchtbaar kunnen zijn. Na het halfjaar zou er een maatje bijkomen voor hem, omdat ik in september zou studeren(wat niet doorging omdat ik gezakt ben) en ik degene ben die hem eruit haalt(is een huiskonijn, maar door dominantie moest ik of mijn moeder er telkens bij zijn) en dan zou hij mooi buiten de ruimte krijgen. We hadden wel al tijdelijk een wat kleiner buitenhok voorhem waar hij deels in zat(of los in de tuin/huis).
We denken dat hij aan een hartkwaal is gestorven. Hij had al vaker dat ineens zijn hart opholsloeg, maar nooit echt notie van genomen omdat je weet dat konijnen kunnen stressen en het ging verder altijd goed. Gisteravond helaas niet. Hij bleef rillen en trillen, ik nam hem opschoot en toen leek hij wel te kalmeren. Naar bed gegaan en konijn in zn nachthokje gedaan.. Vanmorgen aangetroffen met oogjes nog open..
Hier een topic ter ere van Gijs, mijn liefste vriendje

Foto's staan niet op chronologische volgorde
Schatje wilde zich net gaan wassen
Samen

Lieve baby..

Dit is een van de laatste foto's die ik had(hij zat hier achter zn buitenhok verstopt)
Ik zal mn liefste vriend nooit vergeten en ben ook van plan een(ofmeer) van de foto's uit te vergroten op mooie poster..