Met al die uitbreiding waren ze een beetje uit hun kooitje gegroeid en dus kwam er een euh... binnenvoliere van ruim 1.70 hoog in huis 
Als iemand ons een jaar geleden had verteld dat we nu met 4 valken, een enorme kooi en zonder eettafel in huis zouden zitten hadden we hem uitgelachen... Nu goed, op naar de foto's van onze valkjes

Uiteraard beginnen we met Jack ons eerste, ons clowntje en onze grootste kleine vriend. He-le-maal gek zijn we met hem en hij met ons. Hij is tam in het kwadraat, een echte knuffelaar, fluit de mooiste deuntjes en haalt de gekste fratsen uit. Dankzij Jack zijn we verliefd geworden op de valkparkiet en het geweldige karakter dat erin zit.
We kregen Jack met 10 weken oud, inmiddels is hij bijna een jaar.

Maar een valk alleen is maar alleen en jack was ontzettend gehecht aan ons. Zo erg dat hij alles bij elkaar schreeuwde als we weg gingen, heel naar vond ik dat. En dus ging ik op zoek naar een albino popje, dat lukte aanvankelijk niet helemaal want we vielen al snel voor geparelde witmasker pop Loes
En wat was het moeilijk om haar goed tam te krijgen, waar het bij Jack vanzelf ging kostte het bij Loes behoorlijk wat moeite om vertrouwen te winnen.
Maar als het dan lukt zijn dat mooie momentjes:

Het bleef toch kriebelen... een albino valk. En dus toch maar weer eens rondgekeken naar een albino erbij, en... uiteindelijk toch gevonden! Geinspireerd op de Marvel film the Avengers, kwam albino pop Loki de groep versterken.

Maar wat bleek, daarmee hadden we toch wel een inschattingsfout gemaakt... Jack en Loes waren echt al een stelletje en Loki bleek compleet buiten de boot te vallen. Ik vond het zo sneu voor haar, alleen op de bank, alleen in het vensterraam, alleen op de kooi... En jack en Loes liepen de hele dag gezellig achter elkaar aan
Mijn vriend zijn ogen begonnen al te rollen toen ik het ter sprake bracht, maar ik vond dat we toch moesten gaan uitkijken naar een jong mannetje, zodat we weer een even aantal zouden hebben en dus twee stelletjes.En na wat zoekwerk vonden we bont cinnamon witmaskertje Mick

Het hele spul bij elkaar:

Ze gaan ook graag mee douchen:

Loes en haar ei:

Jullie begrijpen dat 4 valkjes een hoop gezelligheid brengt, maar ook een hoop ruimte vraagt. En dus kwam er een iets grotere kooi in huis

En met 4 valken mag je elke dag stofzuigen, had ik bij het nemen van deze foto nog niet gedaan

Saffier verzuipt er gewoon in en hij is teveel gehecht aan z'n oude kooi.