Daar ben ik weer! Ik zal me even voorstellen voor de mensjes die me nog niet kennen: ik ben Tommy! Ik ben een klein monster van 3 maanden oud! Mijn beste vriend is De Leeuw, mijn vaderfiguur is Roxy en mijn speelobjecten zijn de twee vrouwelijke dames in het gezelschap.... Alhoewel zij dat niet erg leuk lijken te vinden. Dat snap ik niet, want ik ben toch een hartstikke knappe, stoere, mannelijke kater?

Vandaag mocht ik voor het eerst los naar buiten! Maar... Ik mocht alleen maar op de vuilnisbak blijven zitten en ik moest ook nog eens leuk kijken. Snap jij dat nou? Dan krijg je eindelijk je vrijheid, maar toch ook weer niet... Zucht. Nouja, omdat ik zo ontzettend lief ben, ben ik maar even blijven zitten en ben ik heel zwoel in de camera gaan kijken!
Hello ladies!

Kijk ik zo zwoel genoeg?

Zucht... Zijn we al klaar?

Misschien werkt het als ik mijn zieligste kittenogen opzet?

Oeh een vliegje!

De waakhond houdt het ook allemaal goed in de gaten

Zo... Weer veilig binnen!

En hier ben ik in gevecht met De Leeuw. Ik moet wel laten zien dat ik de baas ben natuurlijk!
Oh en ik heb ook een hele lieve foto met mijn vaderfiguur. Zo zie je maar, ik ben stoer, maar heb ook een hele zachte kant!

Nou, tot de volgende keer maar weer! Die volgende keer komt vast snel, want ik heb al van het mensenbaasje gehoord dat ik binnenkort in de studio moet van Dahbia Digitals. En ik heb ook al gehoord dat ze ook een roze achtergrond hebben. Brrr......
Foto 3