Mijn baby

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Mijn baby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-12 19:12

Hallo iedereen,

Wat vinden jullie van mijn Heilig Birmaan kittentje :) ?
Hij noemt Ninette en is zo lief <3

http://i45.tinypic.com/16bj9dg.jpg
http://oi45.tinypic.com/29lfxfn.jpg
http://oi50.tinypic.com/zl6hw.jpg

Nee mopje :) Hij is mijn vondelingen projectje :)
Hieronder volgt zijn verhaal.

Een tijdje terug (winter) zagen we hier plots een klein zwart katje lopen, ze kwam altijd aan onze vijver drinken en bij de buren het eten van hun kipjes stelen. Na veel pogingen met melk en bish hebben we de moed opgegeven om te te vangen, ze was echt te wild.
Totdat....... de buurvrouw kwam vertellen dat er kittens waren in de tuin van hun buur, ik was laaiend enthousiast en ging meteen aanbellen om te vragen of ik een kitty mocht komen vangen.
Die man was er zo blij mee want hij was toch van plan ze aan het asiel te geven en je weet wat ze in het asiel doen met jonge (wilde) katjes als ze in overvloed binnenkomen.
Dus hop naar het asiel, katteval gehaald en wachten maar ~~}> Na een minuut of toen hadden we de moeder gevangen en wat zagen we, het was die kat die we in de winter zagen :) (Ze was pik zwart met witte voetjes en kin met een half lange vacht.)
Dus wij een grote honden bench genomen, wat krantenpapier in gedaan met wat water en kroketjes.
Een uur erna weer aangebeld, was het weer die man haha :D Om te vertellen dat hij weer een kitty had, dus snel iets aangetrokken (liep in pyjama) en gaan kijken en ik was opslag verliefd !!!!! <3
We vingen in totaal 5 kitty's en 3 ervan heb ik kunnen plaatsen en ik ben regelmatig gaan kijken en het gaat super goed met ze, heb wel gemerkt dat mijn een echt krotje is, een achterblijvertje. Jammer genoeg zijn er 2 baby's en de mama naar het asiel gebracht, ik hoop dat ze een thuis gevonden hebben...
Ik heb ze meteen meegenomen en lekker eten gegeven, maar ze was zo klein dat ik bang was dat ze het niet ging halen, dus ik lekker om de 3 uur melk met water gevoerd en ze is er helemaal boven op *\o/* *\o/* *\o/*
Ze is al goed gegroeid en goed in gewicht bijgekomen, hierbij laat ik jullie eens mijn lieve kitty zien genaamd Ninette :)

Morrow_Less

Re: Mijn baby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 20:19

Echt niemand :)

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:34

Wat een knapperd zeg! Veel plezier met baby! :D

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:39

Jeetje, wat een mooi ding, en dat voor een vondelingetje...echt supercute!!! En fijn dat het nu zo goed gaat met de baby hoor! Wordt een mooie poes denk ik zomaar! Heel veel plezier met Ninette!

Sneeuwmaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:42

Wat schattig!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 21:43

Maar voor de echte rassen/katten kenners, lijkt hij echt op een raskat ?
Want ik hoor iedereen dat maar zeggen en ze willen me niet geloven dat een bastaardje is.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:49

hij (zij?) heeft inderdaad wel wat weg van een ragdoll/Birmaan en zulke vondelingetjes vind ik nou nooit :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 21:55

Hij maar omdat we dacht dat het een meisje was ben ik de vrouwelijke vorm als zo gewoon :)

Wel raar want hij was de enige in het nestje zo :)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:57

Wat een mooie kat.. Prachtige ogen.. :j