Eerst even voorstellen dan maar.
Mijn naam is Bo en ik hoor altijd dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knap ben.
Ik woon sinds een paar maandjes bij mijn baasjes en dat bevalt me heel goed.
Maar wat me nu weer overkwam?!
De baasjes gingen ineens een weekend weg.
En ik piepte: "JA HALLOOOO, en ik dan?!""Niet getreurd!", zeiden de baas en bazin. "Tante Roosch komt oppassen."
Trouwens, dit ben ik.

Ik ben heel gevaarlijk. Grrrr..

En dit is mijn huisgenoot, maar die is een beetje bang voor me. Daarom moet tante Roosch deze poezel elke ochtend en avond optillen en hem zo langs mij loodsen, want anders issie nog banger.
Ik noem het 'slaperig poezelbeest'.

Tikje arrogant ook..

En dit is het andere poezelbeest! Ik noem het de 'luie-maar-lieve' poezelvariant.
Die is gek op het bed, daar issie dus ook veel op te vinden.

Maar ook wel heel lief hoor!

En tot slot mijn laatste huisgenoot, de ijdele variant op 4 pootjes.
Ik geloof dat ze hier in de spiegel zat te kijken hoe mooi ze was.
Tante Roosch vindt het volgens mij lekker om op de bank te hangen.
Toen ze haar ogen dicht had ging ik haar even verrassen en het eerste wat ze zag was mijn blije kop, want ik wilde spelen!!

Maar 'savonds ligt ze er zelden alleen. Ik vond het tijd om haar een dikke lebber te geven! Maar dat poezelenbeest lag ook al bij haar... tssss.. MIJNES!

Ik geloof dat ze het ook heerlijk vindt om in die waterplas te duiken die boven staat. Ik geloof dat ze dat een bad noemen?
Maar tante Roosch is niet de enige.

De huisgenoot vindt het ook lekker!
En tante Roosch krijgt ook nog gezelschap als ze in bad ligt!
Ook hebben tante Roosch, haar papa, de poezels en ik samen voor een verrassing gezorgd als het baasje morgen thuis komt!
Maar daar mag ik nog niks over verklappen heeft ze gezegd.. al heeft haar papa daar niet goed naar geluisterd en al wat op internet gezet. Facebook noemen ze dat, geloof ik..
Nouja, ik hoop dat de baasjes op hun vakantieadresje geen internet hebben.
Maar als ze thuiskomen, wil ik ze via deze manier vragen.. "Baasjes, mag tante Roosch de volgende keer ook oppassen? Alsjeblieeeeeeeft?"

*