6 van de 7 pups gaat het erg goed mee en oh wat zijn ze ondeugend.
Het ventje (mazzel) was bij zijn geboorte al heel klein (113 gram) en ik hoopte dat hij het zou halen
Ik zag het somber in omdat hij slecht groeide maar ondanks dat hij zo klein was en slecht groeide kon ik geen afwijkend gedrag bij hem ontdekken. Herhaaldelijk contact met de DA gehad en deze bleef adviseren om hem gewoon bij moeder te laten drinken en geen flessen bij te geven.
Na 10 dagen was hij de gene die als eerste zijn kraal oogjes liet zien en oh wat was hij een droppie (net als alle andere) en al snel vond hij een nieuw mandje bij een gezin.
Echter bleef hij achter in groei en maakte mij hier een hoop zorgen om rond de leeftijd van 3 weken werd ineens volledig duidelijk waarom hij zo slecht groeide en dus zo klein bleef. Onze kleine kerel had een bovenbeet en niet zo zuinig ook. De dag na de ontdekking hebben we zijn gezin op gebeld om het te melden en contact gehad met de DA. Zijn gezin zag van hem af en dit kan ik volledig begrijpen en nu ?
Nu is hij nog steeds een klein kereltje maar oh zo leuk. Als eerste vloog hij de heel woonkamer rond en als snel waren de gang en de keuken aan de beurt om te ontdekken (waar de rest nu nog niet komt ).
Maandag moeten ze naar de DA om een apk keuring te doorlopen en een chip te krijgen.
Ik ben benieuwd naar zijn oordeel over mazzel en hoogstwaarschijnlijk blijft de kleine deugniet die zo in ons hart zit bij ons wonen of ik de kennisenkring want aan vreemde wil ik hem niet geven
[BB-ITP] Het laatste nestje shih tzu pups van chelsey
De foto's staan op volgorde van de geboorte
Shiela (nog zoekende naar een nieuw mandje)

Ik heb de buddies film gezien en vind mij een echte Budha
Hmmmmmmhttp://www.bol.com/nl/p/snow-buddies/1002004005855554/

Ik ben Summer

Echter ben ik niet zo dapper als mazzel en na een week durf ik eindelijk op het zijl te spelen en te lopen.
Trots op mijzelf

Kijk op dit kleedje heb ik de hele week gezeten en nu zit ik er naast
Ik ben Stacey

Sorry ze zijn zooo zwaar
Ik ben Mazzel

Ik ben dan wel klein maar echt niet bang hoor
Ik ben Saartje

Ik vind het maar saai hier op het kleedje
Ahh daar heb je summer, Die pak ik

Of het is toch andersom
Ik ben Senna Ik zoek ook nog een warm mandje

Kusje
Mijn naam is Saya

En ik ben heeul ondeugend
Voor de oplettende kijkers van de teefjes beginnen alle namen met een S.
Het reutje begint met een M.
Ik heb zelf al twee lieve Shih Tzu's maar anders had ik er zo 1 bij genomen hihi