Het gaat nog altijd super goed met de 2 knappe katers. Heady is nu bijna 6 weken bij ons en sinds dag 1 was het dikke mik tussen de twee. Dopey wordt over 2 weken gecastreerd en Heady heeft vandaag zijn 2e inenting gehad. Helaas heeft Dopey, toen hij heel klein was, niesziekte gehad. Nu viel het mij op dat hij vaak zwarte korstjes onder zijn neus heeft en dat hij dan ook wat piepend ademt. Aangezien Heady vandaag toch naar de dierenarts moest en Dopey binnenkort onder het mes moet, heb ik besloten om Dopey ook nog maar even na te laten kijken. Daaruit bleek dat hij helaas toch nog altijd "last" heeft van de niesziekte. Als ik de dierenarts goed heb begrepen gaat het alleen om het virus en niet om een bacterie die daar bij kan komen. Dus zolang meneer geen vieze oogjes krijgt of minder gaat eten hoeven we ons gelukkig geen zorgen te maken! Ze zijn nog steeds klit en kleef!! Rennen achter elkaar aan, lopen als een gek te gillen als ze elkaar 5 minuten uit het oog zijn verloren, en slapen altijd dicht tegen elkaar aan. Kijk en geniet mee van onze kleine helden!

Zwaaizwaai

. Toch bedankt voor je PBtje! Misschien zijn het wel broertjes
Waar komt hij vandaan.. zelfde leeftijd?
.