Gefokt door Limoen (op bokt), via bokt afgesproken,gaan kijken, de deal gemaakt, en vandaag precies een weekje geleden is Limoen hélemaal uit nederland naar belgie gekomen om Lotje te brengen.
[BB-ITP] Birmanen Fluffy-Beebjes op komst van Tessa én Lenthe!!
Nu een weekje later is ze al lekker helemaal ingeburgerd, kliert al rond met Fientje, onze britse korthaar, eet alles op dat los en vast zit, terroriseert onze hamster, probeert in de wc te springen, maakt een ravage van de kattenbak, en komt lekker gezellig soezen en spelen

(als er iemand mij uitlegt hoe ik een filmpje kan plaatsen, ik heb al tal van leuke filmpjes!)
Maargoed, de fotoooo's

Meet Fientje:
Britse korthaar van bijna 5 jaar oud, wss bij de fokker geweest als kweekpoes, maar gesteriliseerd nav baarmoederontsteking. daarna verhuisd naar mijn vader. maar helaas heeft ze daar hun nieuwe, dure lederen salon beginnen aanvallen, en moest ze eigenlijk weg.
Bij het eerste nestje dat limoen fokte (van lenthe dan) had ik al contact gehad, maar door gebrek aan een tweede kat zijn wij dan afgewezen.
Nu we fientje hadden, en zagen dat er weer kittens verwacht werden, waren we uiteraard direct kandidaat

en Lotje
Lotje is ondertussen 13 weken.