We wilden haar laten helpen maar dit kon pas als haar krolsheid over was.
In die tussentijd is ze naar buiten geglipt en kregen we haar niet meer naar binnen
Ziva bleek zwanger te zijn en kreeg een hele dikke buik.
1.

Me ouders gingen op vakantie dus werd het rustiger in huis.
Overdag waren wij (me broer en ik) in onze winkel en 's avonds toen ik binnenkwam merkte ik aan Ziva dat het ging beginnen. Ik liep achter haar aan en ze kwam naast me op bed liggen en begon gelijk met persen.

Op Donderdag 7-06-2012 is het eerste kittten geboren om 19.50 uur.
2.

De hele nacht opgebleven om op moederpoes te letten en kitten want er moesten er nog meer komen.
Al die tijd is het rustig geweest. Dierenarts nog aan de telefoon gehad en het kon nog uren duren als het maar binnen 24 uur er was.
Nadat er na 13 uur nog steeds geen 2de kitten was maakte ik me toch wel zorgen en hebben we 's ochtends weer gebeld en gewacht totdat onze open was (duurde nog ongeveer een uur en volgens andere DA kon dat nog wel wachten het uurtje).
Onze eigen opgebeld en we konden komen, ze hebben een echo gemaakt om te kijken of we nog konden wachten op dat ze via de keizersnede gehaald moesten worden.
Ze lagen nog te diep dus moesten via een keizersnede gehaald worden.
Er zijn nog 3 kittens erbij gekomen

Foto's van een aantal dagen
3.

Dag 8
4.

Rode kater
5.

Cyperse kater
6.

Zwart poesje
7.

Poesje
8.

Dit is het poesje van foto nr 7
Het gaat erg goed met moeder en kittens.
Dit is haar eerste en laatste nestje, aangezien ze onder narcose moest hebben we haar gelijk laten helpen.