http://www.iaza.com/work/120617C/iaza17449416937300.jpg Deze vind ik mooi, maar mijn baasje vind dat die niet scherp is en overbelicht. Nou, Dag! Kritiek en tips mag, maar hou er rekening mee dat het kind pas 11 is en niets van die proffesionele snufjes weet. Wel kent ze scherpte enzo. Ze vertelde mij ook dat ze de foto's met een simpele kodak Easyshare c613 is gemaakt. Geen spiegelreflex dus.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-06-12 16:35, in het totaal 2 keer bewerkt
dat vat ik op als een compliment. Dankjewel Lorre vind mensen heel eng, en durft dus ook niet op mijn hand ofso. Wel kan hij me moeder kusjes geven
Steefjevos
Geplaatst: 17-06-12 15:54
Ik was benieuwd hoe ze woont, woont ze gewoon in de kamer? Aangezien je zegt dat ze bang is voor mensen, maar wel op een stoel zit. Hoe krijg je haar dan weer in haar kooi als ze die heeft? Of doet ze dat zelf (doen mijn valkparkieten ook zelf)? Leuk hoor! Ik zou ook wel foto's willen zien van haar helemaal, hoe ze eruit ziet. Lijkt me hartstikke leuk om al 20 jaar een vogel bij je te hebben
Anoniem
Geplaatst: 17-06-12 17:01
Ze/hij woont in een kooi in de kamer. Ze/hij vertrouwt mijn moeder enkel en die kan haa/hem ewoon overal heen brengen.