maar opereren had weinig kans, bovendien had hij een hartruis, waardoor er ook grote kans bestond dat hij niet uit de narcose zou komen,
het ging lang heel goed met hem, ging nog gewoon lekker mee naar het bos met onze andere hond, tot het opeens heel slecht ging (met dat warme weer)
we hebben toen besloten dat het zo genoeg was en hem rustig thuis laten inslapen..

Vaarwel lieve Timmie
Maar dat betekende wel dat onze andere hond, mijn 2 jarige border collie Bowie alleen achter bleef, dus zijn we maar weer opzoek gegaan naar een nieuw maatje voor hem
(en ook omdat Bowie mijn hond is en ik hem dus ook meeneem als ik uit huis ga, wilde mijn moeder graag weer een hond voor haarzelf
) 
Mijn geweldige vriendje Bowie
We dachten gewoon rustig wat rond te kijken, we hadden geen haast, maar toen kwamen we een heel leuk nestje tegen, wat ook nog eens vlak in de buurt was!
Ja dan ga je natuurlijk wel even kijken, gewoon voor de lol, zeg je dan tegen elkaar. Maar als je puppy's gaat kijken ben je natuurlijk gelijk verkocht haha
We zijn nog wel bij een ander nestje wezen kijken (border collie's, omdat mijn moeder mijn border erg leuk vind) Maar we zijn toch voor het eerste nestje gegaan.
Het is een kruising, vandaar dat we even twijfelde, maar we vonden ze zo leuk dat we er toch maar voor gegaan zijn!
Ze zijn op de foto's 6 weken, we zijn ook al met 4 en 5 weken wezen kijken en tot hij mee mag blijven we gewoon iedere week langs komen,
erg leuk om de pups zo te zien opgroeien
Moeder is een Australian Shepherd, een rasechte, die op stal een leuke man tegenkwam en besloot dat hij papa werd haha, papa is een Spanjaard, een zwart-witte, zelfde formaat als mama..
en dit zijn de puppy's geworden:

6 hele verschillende, lekker aan het eten

En onze pup samen met mama

Knuffelen met mama

Kom op kind, spelen!

Ho maar wel hier blijven kleine

Hebbes haha

En lekker bij mij op schoot

jammie, lekker zo'n vinger

mooie jongen
Knappe puppie hoor!