Vorig jaar nam ik 2 konijnen mee van mijn vakantie adres, de dierenarts zei dat het 2 rammen waren maar na 6 maanden bleek dat het om een ram en een voedster ging. In plaats van 2 konijnen had ik er ineens 6, want er waren 4 baby's geboren

Toen moest er nog een hok bijkomen om mam en pap te scheiden! Na 10 weken bleken de baby's helaas alle 4 rammen te zijn en had ik besloten om er 3 naar de opvang te brengen en er 1 zelf te houden. Had immers toch 2 hokken staan, dus genoeg ruimte voor 2 koppels!
Pappa konijn is inmiddels gecastreerd en donderdag mocht ik hem weer koppelen met de voedster, hij heeft al die tijd in het zelfde hok gezeten maar dan in de boven verdieping. En alsof hij het wist, had hij zichzelf die dag al bevrijd en zit nu dus weer gezellig samen. Was eerst wat heen en weer geren maar nu gaat het goed.
Dit is het hok van Jack en Eef!

Hier zijn ze lekker aan het eten! Jack is de witte (papa

Dit is het hok van James, zoon van Eef en Jack, je ziet hem al zitten!

Hier even op het hok, vond hij niet leuk haha

En gister een nieuw vriendinnetje opgehaald voor James!
Dit is Nevia

Over 3 maanden ongeveer wordt James gecastreerd en dan kan ik ze later koppelen

Voor nu zit Nevia nog even binnen, ze had wat blinde darmkeutels dus ik hou haar even in de gaten en bij de fokker zat ze in een schuur.
Als het goed weer is dan komt ze in het hok van Jack en Eef, in de boven verdieping!

Hier nog even een fototje van alle baby's

De drie bruine zitten bij Knaagdierencentrum Heiloo en heten Benny, Bruno en Boris!