Ik heb Roc als pupje gekocht, het was net een bolletje wol, zo lief
1.

2. Ben veel met hem naar de hondenschool gegaan, hij vond het daar heerlijk, speuren, spelen, en opdrachten uitvoeren

3.Roc groeit op als een lieve, trouwe hond, echt mijn maatje. altijd in voor alles, en gek op water, sneeuw, regen het maakte hem niet uit.
In het water
4.
In zee
5.
Kusje
6.
Op de vele wandelingen die we gedurende 10 jaar gemaakt hebben:
7.
8.
9.

In de sneeuw
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Dit is een kleine greep van de fotos door de jaren heen. Ik heb met Roc een prachtige tijd gehad.
Hoe gaat het nu met me? Het gaat, ik denk nog iedere dag aan Roc alhoewel er veel mensen zijn die dat belachelijk vinden, het was maar een hond zeggen ze. Maar wel míjn hond, mijn maatje, mijn alles. Een paar maanden terug gingen we een huis kijken om te huren, heb het huis nauwelijks gezien, ze hadden een langharige duitse herder met dezelfde blik als Roc en die bleef maar achter me aan lopen. Ik ben weer dagen van slag geweest.
Ik weet het , de herinneringen koesteren en me erover heen zetten, maar wat mis ik hem , nogsteeds...
Alle bokkers die me toendertijd zo onwijs gesteund hebben, heel hartelijk dank, ik denk nog vaak aan de lieve woorden en gedichtjes.
En als ik dood ben,
huil maar niet.
Ik ben niet echt dood,
moet je weten.
Het is maar een lichaam
dat ik achterliet.
Dood ben ik pas echt,
wanneer jij mij bent vergeten..
.
verschrikkelijk, hoe kan iemand toch zoiets doen? En dat wat je hebt met je hoofd omdraaien als je een berner ziet herken ik ook, doe ik ook namelijk
Heel veel sterkte en een knuf