Zwarte poes Diva, een èchte DIVA, op de foto door Daladi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Zwarte poes Diva, een èchte DIVA, op de foto door Daladi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 20:48

Op 30 April zijn wij (manlief Ton en ik) naar de studio van Daladi-photography geweest in Purmerend. ( http://www.daladiphotography.nl )
Of Diva een brave poes is? Wel hoor. Geen stress? Nee hoor :)

Wij kennen Diva al langer dan vandaag. Zij is een echte DIVA, en voelt zich al snel thuis. Waar dan ook!
Natasja heeft zelf een hondje, die mocht wel even op de gang blijven haha.
Diva uit haar mandje... keek even in de rondte, liep even een rondje door het huis, en toen was ze er klaar voor.

Kijk en geniet!

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding

13. Afbeelding

14. Afbeelding
Ik vind ze helemaal geweldig!
Foto 10 is mijn favoriet (nouja 1 van mijn..) <3
Sommige foto's zijn anders bewerkt, de achtergrond wat donkerder gemaakt. Dit lukte niet bij alle foto's, vanwege de belichting.

Natasja zet jouw huisdier ook op de foto, als je dat wil, of je paard, of je baby/kinderen... :D
Kijk maar even op haar site: http://www.daladiphotography.nl :)

thnx Natas, voor deze super mooie foto's!

Anoniem

Re: Diva, een èchte DIVA, op de foto door Daladi (zwarte poes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:03

Knappe Diva! Zo leuk! Foto 2 en 10 zijn echt mijn favoriet :) Laat je ze groot uitdrukken?

Dabo

Re: Zwarte poes Diva, een èchte DIVA, op de foto door Daladi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 21:04

Jaa denk het wel, sowieso wel 1 hoor! ;) Knappe dame he :)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:36

Hele mooie foto's! Ze heeft echt iets speciaals op de plaatjes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:39

Leuke kat!

Ik hoop echter niet dat je voor de foto's hebt betaald want de kwaliteit en compositie vind ik niet goed. Het is lastig om een zwarte kat goed op de foto te krijgen maar dit is duidelijk niet op een goede manier gedaan (kijk maar bij mijn berichten in een bb itp topic van mijn ragdoll hoe het wel moet) ;)

Geniet nog van je Diva!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:41

6 en 10 :+:
Mooie foto's zeg!!
Gava kat ook. :D

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 21:52

Ffortuna schreef:
Leuke kat!

Ik hoop echter niet dat je voor de foto's hebt betaald want de kwaliteit en compositie vind ik niet goed. Het is lastig om een zwarte kat goed op de foto te krijgen maar dit is duidelijk niet op een goede manier gedaan (kijk maar bij mijn berichten in een bb itp topic van mijn ragdoll hoe het wel moet) ;)

Geniet nog van je Diva!

In de 1e 2 pagina's van jouw berichten heb ik zo snel geen itp topic zien staan, en ik heb ook geen zin om daar verder naar te zoeken. Stuur maar een linkje per pb, als je wil :D

Ik zelf vind ze wel prachtig, en dit was ook de 1e keer dat Natasja een zwarte kat op de foto ging zetten. Dus ik vind dat ze dat juist heel goed gedaan heeft! :D

Bellatrix schreef:
6 en 10 :+:
Mooie foto's zeg!!
Gava kat ook. :D
thnxx :)

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:53

leuke foto`s! :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:30

Ffortuna schreef:
Leuke kat!

Geniet nog van je Diva!

Nee klopt wel dat het allemaal nog niet klopt, ik ben nog aan het oefenen en een portfolio aan het opbouwen voor kleine huisdieren en heb nog nooit een huisdier in mn studio gehad
alleen mijn eigen jack russel die niet echt een goed model is......
Kan ook niet verwachten dat het allemaal in de eerste keer wel goed gaat,tenslotte moet ik van mijn fouten leren ;)
edit: p.s ik zie ook geen topic, het enige wat ik kon vinden was een topic waar de foto's niet meer van werkte......

Ik ben iig blij dat de eigenaresse wel tevreden is met het resultaat en ik eigenlijk ook wel voor een allereerste keer :Y)

Diva is echt een geweldige kat! Ze was super braaf en helemaal niet bang!
Ik zou het zo weer doen ;)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 22:42

Sorry Natas, dat ik er vergeten ben bij te zetten dat het jouw 1e huisdier was, en Diva oefenmateriaal was... ;(
Kan het er nog wel even bij laten zetten door een mod misschien?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:44

Dabo schreef:
Sorry Natas, dat ik er vergeten ben bij te zetten dat het jouw 1e huisdier was, en Diva oefenmateriaal was... ;(
Kan het er nog wel even bij laten zetten door een mod misschien?

nee joh, hebben we nu zelf gemeld toch ;)
en het gaat erom dat JIJ tevreden bent ;) :Y)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 22:46

Jaaah, en dat bèn ik. Ton trouwens OOK!! :) :) :*

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:48

diva <3

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:53

Leuke foto's! Fototechnisch stoor ik me aan de slagschaduw in het (voor ons) linker oog van de kat.
Maar altijd leuk om te hebben toch zulke foto's!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:06

Prachtige kat, lijkt wel wat op mijn frummeltje. foto 10 vind ik persoonlijk juist minder. 12 is wel erg mooi!
Wat een ontzettend leuk halsbandje heeft ze trouwens om!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 23:14

cp112 schreef:
Prachtige kat, lijkt wel wat op mijn frummeltje. foto 10 vind ik persoonlijk juist minder. 12 is wel erg mooi!
Wat een ontzettend leuk halsbandje heeft ze trouwens om!

Dankje! Het toeval wil dat ik dat hangertje bij Ranzijn zag.. en de achterkant heb laten graveren met de naam van.. mijn paard Narbella. Dat is namelijk ook best wel een Diva!
Maar voor de fotoshoot heb ik het hangertje omgedraaid, en aan een zwart bandje gehangen om Diva d'r nek. Normaal draagt zij geen bandje :)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:17

O ik vind em echt heel leuk. Mijn zwartje is ook zo'n Diva en draagt wel een bandje (ivm hangertje met adres) en zo'n hangertje is net wat voor haar :P
Wat is Ranzijn? als ik vragen mag?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 23:19

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:31

Ffortuna schreef:
Leuke kat!

Geniet nog van je Diva!

Zal dit topic zijn wat je bedoelt? Ffortuna @ [BB-ITP] Billie, Ragdollkitten (5 maanden), studiofoto's by Zwenneke

Alleen niet echt een voorbeeld van hoe je een ZWARTE kat goed op de foto zet. Ben het deels wel met je eens, maar gezien het de eerste keer is vind ik het zo gek nog niet hoor. Trouwens bij de foto's van jouw kat, met name de close ups, erger ik me dood aan de studio flitsers in de ogen, ik kijk steeds naar die lichte blokjes die in de weg zitten als ik de kat aan wil kijken...

@ Ohjajoh heb je bij die laatste twee foto's de achtergrond weg bewerkt? Ik vind ze heel onnatuurlijk over komen en het witte pootje loopt over in de achtergrond door, ik denk, overbelichting...zonde. Maar verder vooral lekker blijven oefenen en gaat vast goed komen :j

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:48

Alwiene schreef:
@ Ohjajoh heb je bij die laatste twee foto's de achtergrond weg bewerkt? Ik vind ze heel onnatuurlijk over komen en het witte pootje loopt over in de achtergrond door, ik denk, overbelichting...zonde. Maar verder vooral lekker blijven oefenen en gaat vast goed komen :j

nee niet weg bewerkt, eigenlijk niet bewerkt want ze waren te overbelicht om te kunnen bewerken dus heb alleen het contrast en zwarte kleur van Diva wat aangepast ;)
erg jammer ,maar weet wel waar ik de volgende keer beter op moet letten :D
en ik haal binnenkort ook andere kleuren doeken, dus dan bijv zwarte kat op cherrydoek,dan lukt het misschien ook wat beter :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:01

Ojajoh, fijn dat het oefenmateriaal was :) is best lastig he met zo´n kleurtje. Een achtergrondkleurtje zou de kat al een stuk mooier doen uitkomen denk ik. Ik wens je veel succes met verder fotograferen! Ben benieuwd naar komend materiaal.

Mijn opmerking was ook niet vervelend bedoeld hoor, het valt me meer op dat veel hobbyfotografen (en dan zijn het vaak nog kinderen) geld gaan vragen voor hun foto´s, terwijl het materiaal gewoon niet zo bijzonder is. Ik heb een zwarte kat gehad, en die ook laten fotograferen (zie mijn avatar) dus ik weet wel degelijk hoe lastig het is om zwarte katten goed op de foto te krijgen, mij lukte het nooit :+

In elk geval TS heb je een hele leuke kat :j

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 12:01

Dankje, Ffortuna :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 18:57

Ffortuna schreef:
Mijn opmerking was ook niet vervelend bedoeld hoor, het valt me meer op dat veel hobbyfotografen (en dan zijn het vaak nog kinderen) geld gaan vragen voor hun foto´s, terwijl het materiaal gewoon niet zo bijzonder is. Ik heb een zwarte kat gehad, en die ook laten fotograferen (zie mijn avatar) dus ik weet wel degelijk hoe lastig het is om zwarte katten goed op de foto te krijgen, mij lukte het nooit :+

In elk geval TS heb je een hele leuke kat :j

ik zeg eerlijk ik vraag ook een vergoeding
Maar dat is een klein bedragje want tenslotte ben ik er heel wat uren mee bezig
Maar goed het is kwa bedrag bij lange na niet wat een proff vraagt ;)
Hobby fotografen hebben gelijk dat ze wel iets vragen want anders zijn het net vliegen die op stront af komen :+
En met een (klein) bedrag weet je tenminste zeker dat je met serieuze mensen van doen hebt en niet met aasgieren :P

Ps ik ben 32 :')
(haha moest ik de op happen :P )