Gezinsuitbreiding met baby cavia Frummel.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Gezinsuitbreiding met baby cavia Frummel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 15:25

Al een tijd geleden begon het bij mij weer te kriebelen om weer cavia's te nemen.
Deze had ik altijd gehad en miste het toch wel. Zo gezegd, zo gedaan.
Gezorgd voor een hok en spullen etc. en twee baby cavia's in de dierenwinkel gekocht.
Twee mannetjes die ik als kortharige cavia's mee kreeg, echter kan ik nu een staartje bij de billen maken zo lang is het :+
Gisteren wezen shoppen en gezien het voer op was aan het eind even langs de dierenwinkel om nieuw voer te halen. En wat ik daar aantrof was te schattig. Bij zijn 2 broertjes/vriendjes? was mijn oog gelijk op hem gericht. Zo schattig mannetje, die kon ik echt niet laten zitten. Dus hem meteen maar meegenomen naar huis, wat betekenden dat de mannen er een vriendje bij kregen. Het gaat hartstikke goed met zijn allen, super dus. :D
Stoffer en Blik zijn een jaar of ietsje ouder.

De nieuwe aanwist baby Frummel:
Lange punk haren en krulletjes, vooral zijn buikje zit vol met krullen <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Echt nog een kleine baby is het, hier naast mijn blackberry :+
Afbeelding

Stoffer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Blik
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:wave:

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 15:37

Leuke caafs, vind alleen die plukjes bij die kont een beetje gek haha :P Zijn het alledrie beertjes? Hoop dat het lang goed gaat haha! Heb nu zelf ook 2 baby caafjes echt zo lief!

Anoniem

Re: Gezinsuitbreiding met baby cavia Frummel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 15:38

Leuke cavia's zeg! :j

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 15:40

Ruby1995 schreef:
Leuke caafs, vind alleen die plukjes bij die kont een beetje gek haha :P Zijn het alledrie beertjes? Hoop dat het lang goed gaat haha! Heb nu zelf ook 2 baby caafjes echt zo lief!

De haren bij de billen zijn onwijs lang :+ Ziet er idd vreemd uit, vind het wel wat hebben.
Ja zijn alle drie beertjes. Met Stoffer & Blik is het nog nooit fout gegaan, komen uit dezelfde dierenwinkel en hok daar. En tot nu toe met Frummeltje erbij ook nog geen problemen.
Leuk hoor.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 15:45

Marlis schreef:
Ruby1995 schreef:

De haren bij de billen zijn onwijs lang :+ Ziet er idd vreemd uit, vind het wel wat hebben.
Ja zijn alle drie beertjes. Met Stoffer & Blik is het nog nooit fout gegaan, komen uit dezelfde dierenwinkel en hok daar. En tot nu toe met Frummeltje erbij ook nog geen problemen.
Leuk hoor.

Ach zolang het goed gaat is het mooi toch! Hier doen de halfzusjes het ook prima is echt genieten! Vooral als ze lekker samen spelen!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 16:15

Ja iidd. Hebben hier ook een reservehok in de schuur staan dus mocht het een keer niet goed gaan, is het ook zo opgelost. Maar daar ga ik niet vanuit hoor. Ze spelen met ze allen, rennen door het hok, liggen in de hangmat of het huisje. Hebben het heerlijk naar hun zin.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 16:28

Aaah Frummel is lief <3 ! Al ben ik echt helemaal verliefd op Stoffer, die lijkt op mijn cavia die ik had toen ik een kind was :j :+:

britt299

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 16:39

Leuke caafs! :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 17:29

Leuk is die he Ine, met ze witte kont.
Bedankt.