Ik heb haar opgehaald bij een vriendin om haar een beetje rust te geven (was ook haar nestje)
Ze is een flespuppy geweest want moeder was overleden vlak na de keizersnede, geen biest gehad niks.
9 geboren, en 7 pups gezond volwassen geworden, ze was de laatste die weg moest, maar wegens omstandigheden moest dat heel snel, wat gisteren aardig wat stress heeft opgeleverd (politie, mot met buren etc, voor t volle verhaal pb)
Onddanks alles voelt ze zich goed op haar gemak hier in huis, en schrikt ze gelukkig niet van gebokt of slaande deuren..
Toen we thuis kwamen heb ik haar op een oude logeerdeken neergelegd (kussen komt dinsdag aan) en haar daar in slaap geaait.
Als ze in slaap viel liep ik weg, en werd ze weer wakker het opnieuw herhaald. Dit heb ik 3 keer hoeven doen vannacht en zo heeft ze lang door kunnen slapen (van half 1 tot 9 uur smorgens)
Veel fotos heb ik niet maar toch wou ik ze even delen omdat dit pupseldametje dat verdient.

Haar naam is Era, en dat betekend dame in het latijn (volgens zon namensite)
Ik heb deze naam gekozen omdat ik van aparte namen hou met een mooie betekenis, en ze zich ook echt als een statig dametje gedraagt.

)