Maar wat is het een eigenwijze dondersteen , luisteren wat is dat , tot grote frustratie van mijn dochter want hij kan het wel
. Wat Guidetti wil liever spelen met de andere pups dan opletten en luisteren want dat is toch niet leuk dus hij steekt de denkbeeldige middelvinger op
.Maar gisteren was de tweede les en dit ging al iets beter , hij lette meer op haar en iets minder op de andere pups alhoewel hij samen met het schipperke meiske af en toe toch even de les op zijn kop moest zetten . Helaas geen foto's van , wel jammer maar het werd echt al schemerig en dan zijn de foto's niet zo mooi .
Hij heeft van onze dochter ook een hele mooie halsband gekregen met zijn naam op in het BlingBling .
Maar hier zijn de foto's :
Even luisteren naar het vrouwtje en die luisterd op haar beurt naar Jorijn de lerares

Ik moest hier af van het vrouwtje en omdat ze een lekker snoepje had wilde ik wel even meewerken

zo ik lig

Hier moest ik weer gaan zitten naast het vrouwtje

Hier moest ik de aandachtsoefening doen , ik wilde best wel meewerken hoor want ik krijg dan een lekker snoepje van het vrouwtje .

En toen werd het best wel donker

En dit heb ik van mijn vrouwtje gekregen , een nieuwe halsband met mijn naam erop

Zo ik heb mijn best gedaan om wat foto's te maken van de les maar ook niet zoveel want ik wilde les ook niet verstoren met de flits . Ik zal proberen volgende week het te filmen /of weer te fotograferen .