Zo, das knap! Mooie hokken ook op de achtergrond. Ben ook wel benieuwd welke beloning je geeft, ik doe clickertraining maar vind het zo lastig wat ik moet geven.
Bedankt! Ik geef hun vaste brok en dat is bij mijn konijnen science selective. Ze krijgen 2x per dag dat voer en als ik dan 's avonds train krijgen ze hun brok tijdens de training. Zo krijgen ze niet meer binnen als anders. En ze vinden het voer gewoon heel lekker.
Science Selective is inderdaad populair onder konijnen (en heel goed voer!). Wat knap zeg dat je dit kan met je konijnen! Ik vind het er echt heel gaaf uit zien
Evelijn
Geplaatst: 15-04-12 11:40
Super leuk... wat heb je ze veel geleerd. Ik zou die van mij wel willen leren dat ze hun hok weer in gaan als ik roep. Dan zouden ze veel vaker in de tuin mogen hupsen.
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-12 11:47
Tja dan moet de motivatie wel heel groot zijn om terug te gaan in het hok, lijkt me moeilijk (er van uit gaande dat er gras enz in je tuin staat)
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-12 11:49
Huh Ik lees m'n titel na en zie staan: Agility dat is dit helemaal niet Bunnydance...
Er staat wel gras maar eigenlijk eten ze daar nauwelijks van (ze nemen overal een klein hapje van)... ze hupsen vooral als een malloot rond of gaan in het schuurtje zitten... dus misschien toch iets bedenken wat leuker/lekkerder is