Misschien kennen jullie onze kleine Chess al uit haar vorige topics:
[BB-ITP] Onze lieve nieuwe "du Bois" aanwinst!
[BB-ITP] Tjoek, Tjoek, ik ben een vliegtuigje!Onze kleine Chess is een kruising tussen een boerenfox mama en een chihuahua papa en zal ongeveer het formaat van een jack russel worden. (ondertussen denkt ze dat ze een grote stoere herder is hoor
)Ze heeft de prachtige kleur blue merle van papa meegekregen en als kers op de taart een fel blauw oogje!

Ze groeit als kool en wordt in Augustus een jaar. Ze luisterd ontzettend goed en leert erg snel nieuwe dingen. Ze is dan ook niet bij me weg te slaan en altijd in voor een spelletje! Een heerlijk dametje is het!
2 weken geleden was Irene (Irene2 hier op bokt) hier om foto's te maken van de paardjes maar Chess wilde natuurlijk ook even op de foto!
Irene, nogmaals bedankt!Hier een kleine selectie van het prachtige resultaat wat ik graag met jullie wil delen:
Toen Chess nog een klein Chessje was afgelopen herfst:

En Chess 2 weken geleden:

Riep je mij?

Helemaal blij!

Hou vooral dat beenwerk in de gaten!

Op jacht op de longeerzweep:

Geconcentreerd koppie!

En... SPRING!!

Toch zijn de paardjes nog wel een beetje spannend hoor, zo dichtbij! (op een afstandje is ze heel stoer)

Ik ben in ieder geval nog steeds helemaal in de wolken met mijn kleine, slimme vriendinnetje!

Laten jullie gezellig een berichtje achter?
,zoals ze op die laatste foto kijkt en haar oortjes draag zou je denken dat ze sueno ieder moment in zijn neus kan bijten