Kees kon dit voorheen niet, hij was te bang. Dat zie je dus ook terug op de fotoos. Maar hij deed t en vond t slachtoffer. En met mijn hulp kon hij erbij komen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Paintlinger schreef:Nou, eigenlijk heb ik daar nog niet zo heel erg over nagedacht.
Maar ik denk dat menselijke geur wel leuk is...
Tabak is niet handig want dan slaat ie steeds aan wanneer ik een peuk op steek
Ik doe het overigens puur voor de fun hoor.......
.Wij hebben hem gekregen van iemand met 7 maanden.Het zijn super intelligente honden.Bianca41 schreef:Ik doe het gewone speurwerk met mijn kleine keeshond,mijn dochter doet er dan nog combisport en shh mee.Hij heeft het druk met zijn 4,5 kilo.Wij hebben hem gekregen van iemand met 7 maanden.Het zijn super intelligente honden.
Jouw kees vind ik ook helemaal geweldig,ik heb al eens een topic van je gezien waarin hij in een tuig hing.
knap! Thea_Ste schreef:Wow zeg, stoer dat je dat met je hond doet! Mijn hond kan wel een klein beetje speuren (speeltjes terugvinden die onder kussens enz verstopt zijn) maar dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken met wat jouw kees doet natuurlijkknap!
Thea_Ste schreef:Ja, de mijne (border collie) vind het ook geweldig om een beetje te speuren, maar wij doen het vooral om haar mentaal een beetje te stimuleren. Is geweldig om te zien hoe ze kwispelend het hele huis afspeurt naar haar speeltje, en hoe fier dat ze dan is als ze het gevonden heeft![]()
Hoe ben je eigenlijk op reddingswerk gekomen? via je werk of een speciale hondenschool of..?
roxxxiejjj schreef:Wat leuk! Keeshondjes zijn erg werkwillig en leergierig! Heb er hier thuis ook twee zitten, met onze teef heb ik zelf behendigheid gedaan. Onze reu is nog te jong helaas:). Vind het echt prachtige honden om te zien! En ze hebben zo'n fijn karakter!