Een dag in het leven van muppet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deri

Een dag in het leven van muppet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 15:43

Muppet heb ik ondertussen al een flinke tijd, en hij begint een mooie vogel te worden.
Ondertussen is ook zijn eerste rui begonnen, dus zijn kleuren worden ook steeds feller.

Zo zag hij eruit toen ik heb nog maar 1 weekje had, nog echt een lelijk eendje.
Afbeelding

Als ik tv aan het kijken ben zit hij vaak op de rugleuning van de bank, of lekker op mn schouder.
Hij vind het dan helemaal geweldig om met mijn haar te spelen, en graaft zich dan helemaal in om een holletje te maken.
Afbeelding
Afbeelding

Elke dag is hij de hele dag buiten de kooi, en zit dan lekker bij me of in dicht in de buurt. (hij gaat pas de kooi in wanneer ik ga slapen of als ik visite heb)
Zo zit hij dan als ik achter de pc aan het gamen ben. Het toetsenbord vind hij erg interessant dus hij springt ook regelmatig van de stok af om eroverheen te gaan lopen, en op de toetsen te bijten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En gister zijn we lekker buiten gaan zitten met het lekkere weer.
Hij vond het heerlijk en deed al snel zijn vleugels wijd om zoveel mogelijk zon op te vangen.
In het begin vond hij het wat spannend en ging gelijk op mijn schouder strak tegen mn nek aan zitten om daar alles te bekijken.
Na een tijdje toen hij gewend was klom hij weer op schoot op zoek naar dingen om te slopen, en kroeltjes te vangen van mijn huisgenoten die ook buiten zaten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De leuning van de rieten stoel had het snel begeven, want dat was natuurlijk ontzettend leuk om te slopen.
Dat is een van zijn grote hobby's hij heeft liever een stukje papier of hout wat hij uit elkaar kan trekken dan een echt vogelspeeltje.
(het enige speeltje waar hij echt mee speelt in zijn kooi is zijn belletje, de rest doet hij niks mee)

Anoniem

Re: Een dag in het leven van muppet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:02

Wat een leuke vogel! :)
Vliegt hij niet weg dan? :P

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 17:05

Nee, hij is als kuiken gewiekt toen hij nog pap kreeg, omdat hij toen hij leerde vliegen in korte tijd veel afviel. (ging richting een erg ongezond gewicht)
Hij begint wel weer pennen te krijgen door de rui nu, en dat hou ik bij :)

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:44

Wow! creepy zeg, die eerste foto. Lijkt wel of ie broodmager was... nu ziet ie er echt prachtig uit zeg! mooie kleur heeft ie en een hele leuke naam :D

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 20:13

Haha dat lijkt heel erg op de foto, hij maakte zijn nek lang omdat hij geschrokken was van de flits :P
Fotos maken heeft hij in het begin nog flink spannend gevonden :)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 09:15

mooie vogel zeg! Echt lief zoals ie daar in het zonnetje zit..