Onze Nieuwe aanwinst! Dinky (Toy)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wallie

Onze Nieuwe aanwinst! Dinky (Toy)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 15:27

Hallo allemaal,

Omdat ik al super lang een klein hondje wilde en ik vorige week te horen kreeg dat ik Part - Time ga werken,
ben ik vd week een beetje op internet gaan kijken en speuren. Ik wilde geen Pup meer omdat ik niet het ritueel van
zindelijk maken enz enz wil hebben.. ook vind ik dat oudere hondjes een goed huisje verdienen! ;)
Wij hebben al een hond een kruising franse bulldog x rotweiller, daar is vorig jaar uit het Asiel zijn zusje bij gekomen,
zij woont bij mijn ouders omdat die helemaal verkikkerd op haar zijn. Dit gunnen we hun dan ook van harte!
In de vakantie's is ze lekker bij ons..+ dat me ouders heel dicht bij ons wonen ;)

Nu had ik de afgelopen dagen contact met een vrouwtje die zei dat ze meer ging werken dus geen tijd meer had voor haar
Chihuahua Gizmo.. Wij zijn gisteravond gaan kijken en zijn nogal geschrokken, toen wij binnen kwamen was Gizmo alleen maar
aan het blaffen als me vriend hem wilde aaien snauwde hij.. Ook zei die mevr. vrolijk ja ik heb nog een hond en dat is een pup ..
ehmmm?? je had toch geen tijd voor de hond? ander werk?
ja maar ze wilde graag een grotere hond..
goed vaag verhaal, mijn vriend ging met Gizmo wandelen en Gizmo stal z'n hart! hij moest en zou mee..
dus nu.. Gizmo is bij ons!
Nu vinden wij: bij een nieuwe start hoort een nieuwe naam..! verleden vergeten en op naar het heden.
zo hebben wij nu Dinky! Dinky is 3 jaar en al helemaal op zijn gemak.. ;) hij heeft net kennis gemaakt met de paardjes!

Afbeelding (L) samen met onze andere hond..
Afbeelding

Sorry voor de slechte foto's, Morgen hebben we een Bokt fotomeeting dus dan hopelijk meer en mooier!!
dank voor jullie bezoekje! en jullie gaan nog van ons horen..

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 15:28

wat een leuk hondje, gefeliciteerd!

Anoniem

Re: Onze Nieuwe aanwinst! Dinky (Toy)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 15:58

Wat een leuke hond! Veel plezier met 'm! :)