Ehh Moeilijk uit te leggen (ziet er overbewerkt/geplakte achtergrond uit) Neemt niet weg dat ie erg mooi is hoor! Het is een super shot maar het oogt wat vreemd
DesireeK
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 12:26
ok.. hij is maar een beetje lichter gemaakt en iets contrast en de achtergrond is zoals hij was ze lopen hier op een berg zand, misschien dat het daarom geplakt lijkt
Ik was gewoon even benieuwd naar wat je er vreemd aan vond, alleen interesse
rommulus
Misschien dat ze hier het beter kunnen uitleggen Ben geen fotograaf
1234
Geplaatst: 19-03-12 23:34
Erg leuke vrolijke foto's zeg! En mooie honden!
Misschien dat ik weet wat Rommulus bedoelt Normaal bij foto's zie je ook een stukje vooraan de foto scherp, incl. het voorwerp zelf, en dat de achtergrond en alles eromheen, wazig is. Maar nu is alles wazig, en enkel en alleen de honden scherp. Daardoor ziet het beeld er anders uit xD en lijkt het of het nog extra bewerkt is/wazig gemaakt.
Tnx 1234. zoals jij het beschrijft geef ik je gelijk inderdaad.. hoe ik dit dus op deze manier voor elkaar gekregen heb weet ik dus ook niet.. ik kan alleen zeggen dat ik dus laag stond en de honden zeg maar op ooghoogte op de berg zand. ik denk dat dat dus dat effect heeft gegeven. Het komt er dus op neer dat de honden op deze manier alleen scherp gesteld zijn omdat het zand voor hun net iets lager lag omdat het voor mij iets afliep naar mij toe..
Knakker
Geplaatst: 21-03-12 13:44
mooie foto's, leuke honden!
Ineke2
Geplaatst: 21-03-12 13:47
Wat een vrolijke foto's heerlijk! Mijn hondje geniet ook altijd zo op het strand