Hebben jullie me gemist?! Ik heb een tijdje niets van me laten horen, maar ik heb zeker niet stil gezeten hoor

Ik ben een bezige bij, want ik ga maar liefst 3x in de week naar "school" met allemaal andere honden. Inmiddels begin ik het aardig onder de knie te krijgen, al zeg ik het zelf

Baasje geeft me ook steeds complimentjes, dus ik vond het wel eens tijd worden dat ze mijn vorderingen ook eens op bokt zou laten zien

Eerst wat foto's van heeeeeeel lang geleden, met bijna 4 maanden oud. Daar ben ik nog een klein puppy-hondje, maar uiteraard ook toen al een stoere hond!

Een maand later ben ik al goed gegroeid

Tussen het pakwerk door, train ik ook mijn speurneus. Ook dat gaat me best wel goed af, al zeg ik het zelf!

Hier ben ik al weer 9 maanden oud. Los laten is nog niet mijn sterkste punt. Ook wel flauw, doe ik zo mijn best om 'm te pakken, willen ze dat ik vervolgens weer los laat!

En nu met 10 maanden. Ik heb mijn huiswerk zo goed gedaan, dat ik nu op de mouw mag bijten! Nog wel even wennen, maar ik ben toch net een professional!?
Uiteraard word je wel erg moe van al dat harde werken, dus nu ga ik weer even een tukkie doen hoor!

Bedankt voor het kijken