Ik ben erg weinig te vinden op bokt.nl maar vond dat mn hondjes wel even itp mochten,
En dan zijn dat Nosy 12 jaar (27-1-2000 en bij mij sinds 20 maart 2000)

En yara: geboren 24-12-2009 bij mij sinds februari 2010 precieze data onbekend sorry

Nosy de oudste is en blijft echt m maatje mn beste vriendje mn allesie,veel goede maar ook minder goede dingen met mee en doorgemaakt maar never heeft ie me laten vallen (al is hij wel beledigd en negeert hij me een halve dag als hij een weekendje ergens anders was. Maar goed dogs ookal is t je beste maatje kunnen helaas niet overal mee naar toe he
)In 2007 heeft hij een heftig auto ongeluk gehad en moet hij wel engeltjes oid bij m hebben gehad, Hij werd door een beginnend bestuurder die ook nog eens te hard reed (60km p/u) vol geraakt en ging 3x over de kop (was niet mn hond zn schuld trouwens die jongen anticipeerde niet goed en week uit juist op t moment dat mijn hond dacht wtf en ook uit week mijn hond LIEP op de stoeprand met daarnaast parkeervakken dat die beginnend bestuurder niet goed keek en naast te hard reed ergens reed waar hij niet hoorde te zijn is niet mn hond zn schuld maar tis wel mn hond die er de brokken van heeft) hoe dan ook na t 3x over de kop slaan en zn halsband onder e auto was Nosy weggerend en ik dacht die gaat hartstikke dood alle asiels en dierenartsen zeiden ook zoiets, hele dag gezocht flyers gemaakt snachts gezocht en opeens n telefoontje hij was gevonden op de begraafplaats om lang kort te maken hij was in shock had volgens DA wel s waar niets gebroken maar el alles zwaar gekneusd die shock heeft lang geduurd hij is een jaar bang voor alles geweest zn lijf is nooit meer de oude geworden maar ook zn karakter is heel erg veranderd het is dezelfde hond en echt mn maatje maar in gedrag is hij niet meer de nosy die hij was , luisteren? Ja maar niet meer altyd hij is soms de weg kwijt oid, blaft tegen honden die langsfietsen en 1x roepen? Nee dat wordt vaak 10 x
Ook kan ik helaas hem niet meer bijknippen of kammen,Wassen gelukkig nog wel afdrogen dan weer niet en vroeger kon alles want dat vindt ik een pre dat je kan doen wat nodig is bij n hond ,Bij Nosy zit dat er niet meer in helaas kortom er zit nog wel een trauma in, ja ik vertrouw m maar met knippen oid zeg ik eerlijk nee maar niet omdat hij iets zou doen omdat hij mij iets wil doen maar omdat hij echt bang is dan,best sneu. bij DA gaat hij sindsdien ook hyperventileren en of lelijk doen en zn ogen wegdraaien ja die gast heeft imo mn hond verpest maar goed ik ben al blij dat hij er nog is en dat hij ook nog wel plezier kan hebben zie je hier…… op de foto’s en misschien heel misschien maakt nosy soms misbruik van het feit dat ik nooit meer echt boos-streng wordt tegen hem, maar ja hoe kan je boos worden op een hond die gewoon dingen is vergeten= vroeger liep hij ALTIJD los.. luisterde 98proc altijd. nu niet meer maar naar mijn idee niet expres.
Yara is een heel leuke maar ook erg energieke hond leergierig maarstiekem ook dominant. En ik heb met haar nog lang niet zo’n band als met nosy Misschien omdat we stiekem qqua karaker op elkaar lijken, ik wil mn zin maar zij ook. Misschien verwacht ik te veel gehoorzaamheid en wil zij lekker puber zijn Echt ze is leuk en lief grappig maar ook moeilijk dominant en n klein heksje.
Ook is ze te gericht op mij en gaat ze echt met NIEMAND werkelijk NIEMAND ANDERS mee
En neem ik haar mee op visite lijkt t spontaan een onopgevoed monster thuis mag ze niet op de bank etc doet ze ook niet, bij andere jumpt ze er linea recta op ? en waarom? Geen idee
Lang wachten? Ook niet haar sterkste kant, dan gaat ze zingen jodelen bij n winkel laten staan? Kan niet eer dat je haar vast heb zit ze al 3x in je nek en ik heb haar niet anders opgevoed dan nosy Yara heeft een beetje last van verlatingsangst naar mijn idee
Het enige verschil is-> met Nosy heb ik als pup wel meer vreemde dingen gedaan (tram treinbus roltrap kermis etc) dat heb ik met haar niet kunnen doen niet dat ze ergens van onder de indruk is was dat maar zo maar das t enige verschil
Verder is t en droppie die t liefst heel de dag bij me zit ligt hangt volgt en vooral veel knuffelen wil
Buiten is ze een bommetje lekker springen rennen vliegen MOE? Daar heeft ze nog nooit van gehoord
De foto’s
Nosy met yara als pup

Noos als pup

Yara kan bokken

Nosy maf

Yaar

Nosy

Yara

Noos

Meer foto’s
Zie https://picasaweb.google.com/1181538125 ... directlink
En
https://picasaweb.google.com/1181538125 ... directlink
of
https://picasaweb.google.com/1181538125 ... directlink
hoop dat jullie de foto´s leuk vonden, ik geniet iig altyd wel van die 2 maffe draken
En nosy is ondanks zn lft en spieratrofie nog aardig actief he= niet altijd hoor maar hij geniet echt nog wel
*was vergeten dat die aanstond* leuk ja maar vooral lief