Tom is nu ongeveer 11 maanden oud, gecastreerd en een karakterkat, als hij iets niet wil, vergeet het dan maar.
Ook is Tom een ontzettende vrijdoos, als ik hem roep rent hij naar me toe, springt in m'n armen en gaat daar als een baby in liggen knorren en likt je gezicht af.

Hij moet nog erg wennen, maar gaat al vrij door het huis heen op verkenning.
Tom is bij mij komen wonen omdat hij bij z'n oude baasjes bijna van het balkon jumpte.
Omdat zij 7 hoog wonen in een flat en ik in een eengezinswoning met tuin, heeft m'n zusje met heel veel pijn in haar hart gekozen om Tom bij mij te brengen.
Als het om wat voor reden dan ook niet goed gaat hier, of dat nu binnen een maand is of pas over 10 jaar, dan mag hij altijd weer terug naar z'n vorige huis.
Ik heb moeten beloven om héél goed voor hem te zorgen en regelmatig een update te geven.
Ook heb ik toegezegd dat z'n vorige baasjes altijd welkom zijn om hem te komen knuffelen en te kijken hoe het met hem gaat.
M'n zusje gaat op zoek naar een leuk herplaatsertje die wel binnen kan blijven en ik heb beloofd dat ik mee betaal tot ong 80,- aanschafkosten, omdat ik dat bedrag anders ook kwijt zou zijn aan een asielkat.
foto's zijn nog van in z'n oude huisje:

Check z'n mooie printje.

Ik ben echt zóóó verliefd op die mooie oranjebruine oogjes.