Onze ''Vondeling'' Charlie Boaz'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aniekepiek

Onze ''Vondeling'' Charlie Boaz'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 14:41

Eind augustus kwam een vrouwtje bij ons aan de straat s'avonds aan de deur,
eigelijk was het de warmste maand van het jaar, maar snachts was het afgelopen jaar toch behoorlijk koud!
Ze had een heel klein kitten in haar handen, haar grote mechelaar had de moederpoes weg gejaagd en deze lag
in hun rommelhok wat ze aan het afbreken waren, ze kon geen andere vinden (waarschijnlijk waren die al dood of gedood door de hond)

dit kitten was helemaal koud en slap, als je hem aanduwde begon hij te piepen en opzoek naar eten te gaan.
Bij mijn ouders thuis hadden we al 3 katten die alle 3 in rep en roer waren door dat kleine piepding wat nu binnen was.
Dus t' kleintje aangenomen en gelijk de dierenartsenpraktijk gebeld of ze nog melk hadden, hij moest zo'n 2 a 3 weken oud zijn, kon
een klein beetje lopen en had zijn oogjes al open. Ik melk gehaald, maar uit het flesje wilde hij niet drinken, nat voer ging er wel in, dus prakte ik
dat met de melk zodat het een papje werd en dat ging er goed in. Maar, ik werkte 27 uur, mijn ouders fulltime en mijn vriend eveneens en wij hadden net
ons huis gekocht waar alles nog in verbouwd moest worden.. Waar gingen we dat kleintje laten die zoveel zorg nodig had de hele dag??

Afbeelding
net 1 dagje gevonden

Op facebook reageerde t vriendinnetje van een vriend van mijn vriend (snapje :D ?) zij liep stage op donderdag en deed nachtwerk en snachts was haar vriend thuis, ze wilde al heel lang een kat maar ze gaan in februari zo'n 1,5 jaar door de wereld reizen. Dus kon ze er voor zorgen tot wij in ons huis konden.

11 januari zijn wij in ons huis gegaan, eind decemeber is de kleine rakker al in ons huis gaan wonen, waar iedere dag nog in geklust werdt.
Nu 1 kleine maand later is hij helemaal op zijn plek, ook met ons al is hij erg speels en baldadig :)

Charlie is zijn naam en Boaz betekend de sterke overlevende dus hebben we hem zijn tweede naam gegeven op zijn paspoortje :)

Meet Charlie;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aniekepiek

Re: Onze ''Vondeling'' Charlie Boaz'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 16:35

deze nog :+:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:42

Wat een leuk beest zeg! <3

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:46

Wat een lieverdje zeg!

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:47

Wat mooi is het toch altijd weer, dat het zo goed kan komen met een dier ! Super dat jullie de zorg op jullie hebben willen nemen.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:49

hij is mooooiiii!!