Ik was de gelukkige, TinkerTom heeft hem inmiddels gemaakt en hij is PRACHTIG! Nu ga ik sparen voor er nog een van mijn paard, die wil ik dan naast die van mijn hond op de muur
Wow, die is schitterend!! En wat snel klaar ook zeg! Hij komt echt van 't doek en hoewel ik de voorbeeldfoto niet gezien heb vermoed ik dat het 'wezen' van het dier ook echt goed gevat is.
Mooi zeg, mijn voorbeeld door TT ben ik begonnen met digital art
TinkerTom
Geplaatst: 25-01-12 17:02
Bedankt allemaal
Het was al weer een jaartje geleden dat ik echt getekend had (dipje en drukte) en moest echt wel weer even inkomen.... heb mezelf ook wel moeten dwingen het af te maken want het wilde niet zo lukken... gelukkig is het eindresultaat altijd mooier dan dat ik halverwege denk...
horsieslii
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-12 17:16
Dankjewel
Ik hoorde dat dit verkeerd staat .. Zou een mod het kunnen verplaatsen?
joey_lover
Geplaatst: 25-01-12 18:16
Hij is echt schitterend
@TinkerTom: Had inderdaad al een tijd niets meer van jou tekenkunsten gezien. Fijn om nu weer een werkje te kunnen bewonderen En wat Seven zegt, door jou ben ik ook ooit digitaal begonnen. En nog steeds ben jij wel een voorbeeld, hoop dus weer vaker wat werkjes van jou te zien
TinkerTom
Geplaatst: 25-01-12 18:24
dank je..
we zijn weer uit ons dipje en wil weer meer uren gaan stoppen in het tekenen , dus wellicht dat je wel weer wat tegen komt binnenkort