Havanna is heerlijk mee geweest naar stal! Was pas de tweede keer, vorige keer had ik haar in 1 van de boxen even vastgezet, het flight risk is nog steeds erg hoog... Nou, toen was het voor haar heel wat. Naar ik vermoed toch ook een gevolg van de tralies, misschien herinnerde dat haar aan het asiel? Hoe dan ook, toen was ze daarna compleet uitgeput.
Dit keer anders aangepakt. Longeerlijntje mee, vastgemaakt aan een kapstok in de zadelkamer, en vastgeklikt aan Havanna's halsband. Zo kon ze in- en uit lopen, zich verstoppen voor de paarden of ze juist bekijken, lekker in de bak scharrelen of uit de wind gaan staan.... Enige wat ik erg eng vond was toch die lijn, want als ze daarmee nét om de paarden heen loopt.... Brr. Heb het dus heel goed in de gaten gehouden, maar het ging prima
Havanna had de tijd van haar leven, heerlijk scharrelen, onwijs kwispelen, helemaal blij was ze! Binnenkort wordt hopelijk de laatste hoek van de bak ook bekleed met rubber, dan kan ze daar gewoon los, ze kan dan namelijk geen kant meer op

Micado vond het maar gek, en Havanna trok zich helemaal niks van hem aan

Wat een verschil met toen we haar net een week hadden:

Er moet bij Havanna nog steeds wel wat meer vlees op... Ze krijgt vaak een beetje extra (pasta, rijst, gekookte kip/vis, iig dingen die we ''over'' hebben van ons eigen eten maar dan uiteraard zonder kruiden etc.) en op die manier hopen we haar langzaam op een mooi gewicht te kunnen krijgen
Misschien is het ook gewoon haar bouw, en misschien verandert het nog als ze eenmaal los kan en andere spieren gaat gebruiken... Ze komt in elk geval niks te kort dus daar kan het niet aan liggen
Havanna wordt in elk geval steeds blijer en rustiger. Ik neem haar veel mee naar vrienden en dat vindt ze prachtig! Als ik dan rond etenstijd thuiskom en haar riem pak weet ze niet hoe gauw ze bij me moet komen en zodra we de poort uit zijn staat ze al naast mn achterportier van mn auto, zó graag gaat ze mee! Heerlijk gewoon

Leuk dat je even keek, laat je ook een berichtje achter?